خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر میراث فرهنگی مطرح کرد:

برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد، عامل توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۰۹۸

معاون برنامه‌ریزی و تأمین منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد را عامل اصلی توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، ساسان تاجگردون طی سفری به تبریز با داود بهبودی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد و ضمن تأکید بر اینکه یکی از هسته‌های کلیدی توسعه آذربایجان شرقی طی سال‌های اخیر حوزه گردشگری است، از اقدامات و حمایت‌های مؤثر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان تقدیر کرد.

وی گفت: با توجه به جایگاه و ظرفیت‌های غنی آذربایجان شرقی در بخش‌های مختلف فرهنگی و تاریخی، مدیریت و توسعه آنها امری مهم است که در سال‌های اخیر با مدیریت کارآمد و مشترک اداره کل میراث فرهنگی و سازمان برنامه‌ریزی همراه بوده است.

وی در ادامه فعالیت پروژه‌های متعدد در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری را عاملی مؤثر در رونق اقتصادی آذربایجان شرقی عنوان کرد و گفت: فعالیت پروژه‌های سرمایه‌گذاری متعدد در این استان نشان‌دهنده آن است که با وجود شرایط کرونایی حرکت‌های مؤثری در بخش مدیریتی انجام گرفته است.

تاجگردون با تأکید بر لزوم رونق و چرخش اقتصاد فرهنگ کشور، گفت: با توجه به این‌که سهم بودجه استان‌ها بر اساس ارزیابی شاخص‌های کارآمدی و برنامه‌ریزی مدیریتی تخصیص می‌یابد، لذا با اتخاذ رویکردی هوشمندانه و جذابیت مدیریتی، جذب سرمایه برای پیشبرد اهداف توسعه اقتصاد فرهنگی استان روندی رو به رشد خواهد داشت، چرا که این استان از ظرفیت مدیریت هوشمند مؤثری برخوردار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز در این دیدار با اشاره به تغییر رویکرد مدیریتی استان در دوران کرونایی برای پیشبرد اهداف گردشگری، گفت: به دنبال شرایط حاکم بر کشور در شش ماه گذشته اداره کل میراث فرهنگی استان با تغییر رویکرد مدیریتی و سوق اقدامات به سمت بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ، در تلاش است تا در کنار جبران بخشی از خسارت‌های وارده به اقتصاد گردشگری استان، از رویکردهای نوین دنیا در تقویت زیرساخت‌ها و توسعه گردشگری استان در ابعاد بین‌المللی استفاده کند.

 احمد حمزه زاده با اشاره به همراهی مستمر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در پیشبرد اهداف توسعه فرهنگی استان، گفت: با وجود کاهش اعتبارات در سال جاری، آذربایجان شرقی با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی علاوه بر تأمین بودجه موردنیاز، از محل طرح توازن نیز اعتباری بالغ‌بر ۶۵ میلیارد ریال برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری اختصاص یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز