خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی خبرداد:

کشف و ضبط ۸۸ هزار ماسک از یک تولیدی غیرمجاز در تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۰۹۳

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از شناسایی کارگاه تولید ماسک های غیر مجاز در تبریز خبر داد و گفت: ۸۸ هزار ماسک از این کارگاه کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، سردار حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا در جامعه و سودجویی برخی افراد در تولید و فروش ماسک‌های غیرمجاز در سطح استان، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی، کارگاهی را که اقدام به تولید ماسک‌های غیرمجاز می‌کرد، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی محل مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند.

سردار عبدی گفت: در بازرسی از این کارگاه ۸۸ هزار ماسک آماده توزیع کشف و همچنین ۶۶ رول پارچه ماسک، ۱۰ کیلوگرم کش و ۱۴ قرقره سیم به همراه ۲ دستگاه تولید ماسک کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در این راستا ۲ متهم دستگیر شدند، افزود: این کارگاه به علت عدم رعایت قانون نظام صنفی و آیین نامه اماکن عمومی تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از همکاری مردم با پلیس تاکید کرد: مدافعان امنیت به طور شبانه روزی در کنار مدافعان سلامت در خدمت سلامت و امنیت جامعه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز