خبرگزاری کار ایران

از ابتدای امسال تاکنون رخ داد؛

وقوع آتش‌سوزی در 115 هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۰۷۲

جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری، از وقوع 7 فقره آتش‌سوزی گسترده به مساحت 115 هکتار از ابتدای امسال تاکنون در اراضی ملی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن عسگری از وقوع هفت فقره آتش‌سوزی گسترده به مساحت 115 هکتار از ابتدای سال تاکنون در اراضی ملی استان خبر داد و گفت: این میزان آتش‌سوزی با تلاش مأمورین یگان حفاظت اطفاء شد.

جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین امسال 20 مورد آتش‌سوزی جزئی در 9.41 هکتار از اراضی استان رخ داده که با مشارکت مردم و جوامع محلی خاموش شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال هیچ‌ اعتباری از مدیریت بحران استان به پیشگیری از وقوع حریق اختصاص داده نشده است، عنوان کرد: شهرستان‌های لردگان، بروجن، اردل، کوهرنگ و کیار در معرض بیشترین آسیب از آتش‌سوزی‌های امسال بودند.

عسگری اضافه کرد: امسال 90 نفر نیروی شرکتی به علاوه 20 نفر از نیروهای یگان حفاظت جهت گشت و مراقبت در همه شهرستان‌ها آماده‌باش هستند.

وی افزود: این تعداد با توجه به اعتبارات موجود است و اگر می‌توانستیم از نفرات بیشتری استفاده کنیم صددرصد نتیجه بهتری حاصل می‌شد.

جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان گفت: با توجه به خنک شدن هوا پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال آتش‌سوزی دیگری نداشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز