خبرگزاری کار ایران

شهردار بندرعباس در بازدید از دفتر ایلنا:

حمل و نقل عمومی بر اساس دستورات ستاد کرونا هدایت می‌شود/ درآمدهای شهرداری در دوران کرونا با کاهش شدیدی رو به رو بوده است

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۰۶۶

شهردار بندرعباس گفت: با توجه به آغاز بازگشایی مدارس و نیاز خانواده ها به حمل و نقل عمومی، تاکسی و اتوبوس ها بر اساس دستورات ستاد کرونای استان هدایت می شوند.

عباس امینی‌زاده در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنا در هرمزگان اظهار کرد: در تصمیم گیری‌هایی که به خدمات عمومی شهروندان مربوط می شود تابع تصمیمات ستاد کرونای استان هستیم و تا زمانی که مجوزهای لازم برای راه‌اندازی کامل ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری داده نشود بنابر دستورات قبلی این ناوگان اداره می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت استفاده از حمل و نقل عمومی و درخواست و نیاز شهروندان همراه با بازگشایی مدارس گفت: این نیاز از جانب شهرداری نیز احساس می شود اما چاره ای جز رعایت دستورات ستاد کرونا بر اساس پروتکل های بهداشتی نداریم اما به محض صدور مجوزهای لازم حمل و نقل عمومی به حالت عادی بازمی گردد.

این مقام مسئول در خصوص سرویس های مدارس نیز بیان کرد: ساماندهی سرویس های مدارس را نیز در دستور کار داریم اما این موضوع هم با توجه به پروتکل بهداشتی ستاد کرونا اجرایی می شود و شهرداری بندرعباس نیز در این زمینه نظارت کامل را خواهد داشت.

شهردار بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: شرایط کرونا بر حوزه درآمدی شهرداری تاثیر بسیار زیادی داشته است تا آنجا که تنها 25 تا 30 درصد این درآمد در دوران کرونا محقق می شود.

امینی زاده افزود: شهرداری بندرعباس در تامین منابع با کاهش و افت بسیار شدید رو به رو بوده است که این امر بر دیگر حوزه ها نیز تاثیر داشته است.

وی ادامه داد: بسیاری از پروژه های عمرانی به دلیل قرار داشتن در شرایط کرونا متوقف و یا به کندی پیش می‌روند اما به دنبال فعال سازی دوباره پروژه های راکد هستیم.

این مقام مسئول یادآور شد: به دنبال این هستیم که در نیمه دوم شهریور ماه بسیاری از پروژه ها را فعال سازی و با استفاده از توان نیروی انسانی پروژه ها را به سرانجام برسانیم.

شهردار بندرعباس در ادامه این گفت و گو در خصوص برنامه شهرداری در بخش های فرهنگی و بازگرداندن شور و نشاط اجتماعی نیز گفت: شهرداری بندرعباس در راستای انجام وظایف خود در حوزه فرهنگی با استفاده از تکنولوژی برنامه فرهنگسرای مجازی را راه اندازی کرده است.

حمل و نقل عمومی بر اساس دستورات ستاد کرونا هدایت می‌شود/ درآمدهای شهرداری در دوران کرونا با کاهش شدیدی رو به رو بوده است

امینی زاده توضیح داد: در برنامه فرهنگسرای مجازی که از طریق فضای مجازی و با استفاده از اینترنت قابل دسترس است در ایام مختلف برنامه های زیادی را در دسترس مردم قرار می دهد.

وی در پایان نیز خاطر نشان کرد: همچنین گروه های کوچ محله ای در برخی از محلات برای شادی و نشاط شهروندان برنامه های مختلفی را با رعایت پروتکل های بهداشتی به اجرا در می آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز