خبرگزاری کار ایران

در نشست اعضای ستاد برق امید مطرح شد؛

بهره‌مندی تخفیف صددرصدی بهاء برق مشترکان با رعایت الگوی مصرف/ انتقاد از بکارگیری اصطلاح برق رایگان برای طرح

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۹۹۷

نشست اعضا ستاد برق امید و مدیران روابط عمومی شرکتهای توزیع با حضور مدیرعامل توانیر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، برای هماهنگی حوزه روابط عمومی، اطلاع رسانی و تبلیغات طرح برق امید به میزبانی اداره کل روابط عمومی توانیر و با حضور محمدحسن متولی زاده مدیرعامل توانیر و مصطفی رجبی مشهدی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر و سخنگوی صنعت برق برگزار شد.

محمد حسن متولی زاده با اشاره فعالیت گسترده و اثرگذار روابط عمومی های صنعت برق در تحقق برنامه ٠٩٩ گفت: دولت برای اجرای طرح مدیریت بار در زمینه مشترکان خانگی به منظور کنترل مصرف نیز وارد عمل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش برنامه های مدیریت بار صنایع و خانگی نیز ، پاداشی در حدود ٣۵٠ میلیارد تومان داده شد که با ایجاد این طرح از سرمایه گذاری ٨ هزار میلیارد تومان برای ایجاد ظرفیت های جدید جلوگیری شد.

مدیرعامل توانیر با اشاره به سهم ۵٠ درصدی بخش خانگی از پیک مصرف که ٣٣  درصد از مصرف انرژی کل کشور را در بر دارد گفت: کنترل و بهینه سازی مصرف برق در بخش خانگی، تاثیر بسزایی بر میزان مصرف انرژی در کشور دارد.

متولی‌زاده در ادامه افزود: روابط عمومی ها با استفاده از شیوه های نوین اطلاع رسانی در آگاه سازی مشترکان نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. 

وی با اشاره به تغییر شیوه نوع مصرف از  کسانی که از اصطلاح برق رایگان برای این طرح استفاده می‌کنند، انتقاد کرد و گفت: در این طرح مشترکان با رعایت الگوهای تعیین شده مصرف می‌توانند از تخفیف صد درصدی بهای برق بهره مند و در صورتی که این الگو رعایت نشود و مصرف بالا رود، اخذ هزینه از آنان به صورت کامل خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز