خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

رئیس قوه قضائیه وارد استان چهارمحال و بختیاری شد/ رئیسی: مشکلات و مسائل حقوقی مردم بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۹۹۱

رئیس قوه قضائیه در شانزدهمین سفر استانی در رأس یک هیات عالی قضایی وارد فرودگاه شهرکرد شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید ابراهیم در شانزدهمین سفر استانی امروز به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی به منظور بررسی مسائل و مشکلات قضایی حقوقی استان و دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.

تیم‎های کارشناسی و ارزیابی از هفته ‎های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‎های کارشناسی در استان حضور یافته اند و گزارشی جامع از مسائل قضایی این استان تدوین شده است.

دیدار با مسئولان قضایی و حضور در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری از برنامه‌های رئیس قوه قضائیه در سفر به این استان خواهد بود.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به این استان در فرودگاه شهرکرد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حضور در این استان برای بنده و همکارانم مغتنم است، گفت: به منظور آشنایی بیشتر با مشکلات همکاران، مسائل و مشکلات مردم عزیز در استان قبل از سفر، گروه‌های تخصصی به شهرستان‌ها اعزام شدند که از وضعیت استان و مسائل قضایی و مشکلات مطلع شوند، که گروه‌های اعزامی، گزارش‌هایی از وضعیت شهرستان‌ها و بخش‌ها و مشکلات مردم به ویژه مشکلات قضایی، اداری و سازمانی را تهیه و تدوین کردند.

وی افزود: در سلسله سفر‌های استانی به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی برای بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان و دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی به استان‌ها سفر می‌کنیم و با جمعی از مردم و مسئولان دیدار خواهیم داشت که به دلیل شرایط کرونایی نمی‌توانیم تجمعات و دیدار‌های با جمعیت زیاد در سطح استان داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز