خبرگزاری کار ایران

مرکز نیکوکاری " مداد رنگی" در استان کرمانشاه افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۸۶۶

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه مرکز نیکوکاری" مداد رنگی" در استان افتتاح می شود، گفت: این مرکز نیکوکاری به صورت تخصصی در زمینه آموزشی و فرهنگی فعالیت می کند و برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبر نگار ایلنا از کرمانشاه،غلامرضا نصوری، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون ۱۰۵ مرکز نیکوکاری در استان فعالیت می کنند، گفت: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری شناسایی خیران محلات برای کمک به نیازمندان است.

نصوری با بیان اینکه از ابتدای فعالیت مراکز نیکوکاری استان کرمانشاه تاکنون هزاران فرد نیکوکار که آمادگی کمک به همنوعان خود را دارند شناسایی شده اند، عنوان کرد: مراکز نیکوکاری نمادی از واگذاری کارها به مردم است.

وی با یادآوری اینکه امیدواریم تا پایان سال جاری تعداد مراکز نیکوکاری در استان به ۲۰۰ مرکز برسد، عنوان کرد: یکی از برنامه های جدید پیش رو؛ ایجاد مراکز نیکوکاری تخصصی همچون مرکز نیکوکاری "مداد رنگی" است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: مرکز نیکوکاری " مداد رنگی" به صورت تخصصی و با هدف حمایت از دانش‌آموزان نیازمند در زمینه آموزشی و فرهنگی ایجاد خواهد شد.

غلامرضا نصوری در پایان تاکید کرد: امیدواریم در سال تحصیلی جاری خیران نیک اندیش با پیوستن به طرح های مشارکتی این نهاد همچون شور عاطفه ها و مداد رنگی یاری رسان دانش آموزان بی بضاعت شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز