خبرگزاری کار ایران

در بازدید از پروژه آذرنگ عمران مطرح شد:

مجموعه شرکت عمران بسترهای لازم را برای بهبود شرایط زندگی ساکنین مسکن مهر فراهم کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۸۵۶

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد در بازدید از مسکن مهر پروژه آذرنگ عمران که با هدف بهبود شرایط زندگی و رفع مشکلات ساکنین انجام شد گفت: مجموعه شرکت عمران بسترهای لازم را برای بهبود شرایط زندگی ساکنین مسکن مهر فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا؛ مسعود حق لطفی در راستای رفع مشکلات ساکنین مسکن مهر طی بازدید از پروژه آذرنگ عمران، تصمیمات لازم در خصوص مرتفع نمودن کامل مشکلات احتمالی صادر کرد.

وی با بیان اینکه مجموعه شرکت عمران بسترهای لازم را برای بهبود شرایط زندگی ساکنین مسکن مهر فراهم کرده از ساکنین پروژه‌های آذرنگ عمران خواست با تعیین هیئت مدیره مجتمع، مسائل و مشکلات مجتمع های خود را اعلام و پیگیری نمایند.

حق لطفی گفت: مجموعه شرکت عمران شهرجدید هشتگرد تلاش کرده با راه اندازی ۱۱ باب مغازه در این پروژه به بهبود وضع شهروندان ساکن مسکن مهر کمک کند و با راه اندازی این مغازه‌ها، خدمات بهتر به مردم با تسهیل دسترسی به اصناف مورد نیاز ارائه خواهد شد.

رافع ناصری فر، نائب رییس هیئت مدیره نیز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص موارد ذکر شده، گفت: برطرف کردن کامل مشکلات مسکن مهر مستلزم همکاری ساکنین است و با ایجاد فضای مناسب شرایط را برای رفع نواقص احتمالی از سوی پیمانکار فراهم می کنیم.

ناصری فر با بیان اینکه نباید مردم به ما کم اعتماد شوند، از پیمانکار مرتبط با رفع نواقص پروژه مسکن مهر خواست تا مشکلاتی را که شناسایی شده هر چه سریعتر مرتفع نماید.

در این بازدید ساکنین پروژه آذرنگ عمران، درخواست‌های خود را بیان کردند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نصب آسانسور، نمای ساختمان، بهسازی ایزوگام، نبود مرکز تجاری و … اشاره کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز