خبرگزاری کار ایران

عملیات مناسب سازی بلوار بامداد فردیس انجام شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۸۴۰

سرپرست معاونت امور زیر بنایی و حمل ونقل و ترافیک شهرداری فردیس، گفت: در راستای تسهیل در تردد شهروندان، عملیات مناسب سازی بلوار بامداد فردیس انجام شد.

به گزارش ایلنا از البرز مهیار گرانمهر از همسطح سازی بلوار بامداد فردیس خبر داد و اظهار کرد: مناسب سازی این معبر مطابق بازدیدهای میدانی و آسیب شناسی انجام شده از معابر سطح شهر فردیس معضل اتصال معابر فرعی به اصلی با جداول کتابی یا همان کانیو شناسایی شده و در رفع آن با جایگزینی جداول ایستاده بصورت یک طرح جامع در سطح مناطق دوگانه اقدام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: یکی از مشکلات در فصول بارندگی آب‌گرفتگی معابر است که به دلیل عدم تامین ظرفیت انتقال آب مناسب توسط جداول کتابی ماند همیشگی آبهای سطحی را در نقاط اتصال معابر شاهد هستیم که علاوه بر ایجاد اختلال در رفت و آمد شهروندان منجر به صدمات سطح روسازی آسفالت و ایجاد چاله ها و تشدید خرابی موضعی می گردد.

سرپرست معاونت امور زیر بنایی و حمل ونقل و ترافیک شهرداری فردیس بیان کرد: جمع‌آوری آب‌های سطحی به خصوص در فصول بارندگی یکی از ضروریات هر شهری محسوب می‌شود که شهرداری‌ها بصورت متداول در رابطه با دفع این گونه آب‌ها، در قالب حفر چاه‌ها و احداث کانال‌هایی در سطح معابر اقدام به هدایت آب‌های سطحی می‌کنند. ولی برای رفع مشکلات بنیادی نیاز مبرم به مطالعات و طرح جامع آبهای سطحی در فردیس داریم.

گرانمهر افزود: در راستای تخریب جداول فرسوده و نامناسب کوچه های سطح شهر و اجرای پروژه جدول گذاری روسی در معابر و کوچه های مناطق دو گانه فردیس  باکیفیت و شیب مناسب جهت عبور و هدایت آبهای سطحی و رفاه حال شهروندان اقدام و انجام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز