خبرگزاری کار ایران

فاطمه قرآیی عهده دار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد لامرد شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۸۳۸

ظهر امروز فاطمه قرآیی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد لامرد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد،  آیین معرفی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد با حضور "شبانی نژاد" فرماندار لامرد، "یوسفی نژاد" معاونت مالی اداری، " پرهیزگار" رئیس حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و خانواده زنده یاد ابراهیم میر رئیس فقید اداره فرهنگ و ارشاد لامرد در محل فرمانداری برگزار شد.

حسین شبانی‌نژاد در آیین معارفه «فاطمه قرآیی» سرپرست این اداره با گرامی‌داشت یاد و خاطره زنده‌یاد ابراهیم میر(رئیس فقید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد) گفت: زنده یاد میر در دوران مسئولیتش، کوشش زیادی برای برگزاری برنامه های فرهنگی-هنری و ارتقای جایگاه هنرمندان داشتند، همچنین در افتتاح سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نقش موثری ایفا کردند که خدمات ایشان برای همیشه ماندگار خواهد بود و امیدواریم در ادامه مسیر نیز سیاستهای دولت و برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد با جدیت تمام پیگیری شود.

وی ضمن برشمردن ظرفیتهای فرهنگی-هنری شهرستان لامرد و کسب مقام های فرهنگی به همت اصحاب فرهنگ و هنر، از سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد درخواست کرد تا یاد و خاطره زنده یاد  میر با خلق یک اثر ماندگار گرامی داشته شود. 

فرماندار لامرد با اشاره به ظرفیت رسانه ای این شهرستان در سطح ملی اظهار کرد: این شهرستان در زمینه دارا بودن نمایندگی خبرگزاری‌ها، نشریات و پایگاه‌های خبری طی این چندساله از رشد مناسبی برخودار بوده که با تلاش خبرنگاران، انعکاس بسیار خوبی از رویدادها، بیان مشکلات مردم و برنامه ها و خدمات دولت در شهرستان صورت گرفته است.  

وی با تاکید بر حفظ انسجام برای توسعه شهرستان لامرد، تصریح کرد: از انتقاد سازنده استقبال می‌کنم و از سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد می خواهم که ساماندهی رسانه های شهرستان را در اولویت برنامه های جاری خود قرار دهد و افراد گمنام که با راه اندازی گروهها و کانال های مجازی درحال تخریب دولت هستند را شناسایی و آنها در مسیر قانونی هدایت کند و این پیشگیری به توسعه جامعه کمک خواهد کرد. 

شبانی نژاد با اشاره به جانمایی پارک هنرمندان لامرد در جلوی اداره فرهنگ و ارشاد گفت: از سرپرست اداره درخواست دارم که با حضور در فرمانداری، پیگیری کنند تا اعتباری برای این پارک اختصاص یابد. 

در ادامه فاطمه قرآیی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد  لامرد، یاد زنده میر رئیس فقید این اداره را گرامی داشت و گفت: حوزه اداره فرهنگ و ارشاد، بسیار گسترده بوده و با اقشار موثر جامعه در ارتباط هستیم و هر کدام درخواست‌های متفاوتی دارند که عدم توجه به خواسته‌های آنها، نارضایتی به دنبال دارد و از طرفی برقراری تعادل بین خواسته‌های دولت، ائمه جمعه و دیگر حوزه‌های مرتبط با این اداره، بسیار دشوار است که ارتقای جایگاه فرهنگ و هنر فقط با تعامل و حمایت همه ی متولیان این حوزه امکان پذیر است. 

وی تصریح کرد: امیدوارم بتوانم اعتماد اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان را جلب کنم و از همه ی مسئولان و خانواده فرهنگ و هنر و فرمانداری شهرستان درخواست دارم که مرا در این مسیر یاری کنند.

در پایان با اهدا لوحی به خانواده مرحوم میر که در این آیین از سوی فرمانداری شهرستان دعوت شده بود، از خدمات رئیس فقید فرهنگ و ارشاد شهرستان تجلیل شد و طی حکمی از سوی صابر سهرابی مدیرکل، «فاطمه قرآیی» به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد لامرد فعالیتش را آغاز کرد. 

فاطمه قرایی متولد ۱۳۵۸ نی ریز، دارای مدرک کارشناسی ارشد تاریخ گرایش ایران دوره اسلامی از دانشگاه شیراز است. همکاری در انجام چندین طرح پژوهشی با معاونت پژوهشی دانشگاه شیراز و  ۱۰ سال تدریس در دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی نی ریز از جمله سوابق علمی او است. 

وی از سال ۱۳۸۴ در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز به عنوان کارشناس فرهنگی مشغول بکار شده است و از آذر ۹۳ تا پایان ۹۷ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد نی ریز در استان فارس را برعهده داشته است. 

برگزاری سوگواره کشوری عکس محرم، جشنواره خوشنویسی قران کریم، ۳ دوره یادواره بزرگداشت سعدی، اولین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان و دیگر برنامه های شاخص فرهنگی-هنری از جمله فعالیت های او در دوران تصدی اش در نی ریز است.

 

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز