خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

برخورد نیروی انتظامی با اخلالگران نظم و امنیت قاطعانه خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۸۲۵

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه حفظ نظام، جان و امنیت مردم رسالت نیروی انتظامی است، گفت: با اخلالگران نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت،سردار عزیزالله ملکی در جلسه قرارگاه کاهش تصادفات با اشاره به رضایت رهبری معظم از عملکرد نیروی انتظامی، اظهار کرد: برقراری و حفظ امنیت اجتماعی در کشور یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است.

وی در ادامه به فعالیت قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش توسط مجموعه نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: حفظ نظام، جان و مال مردم از خطرات احتمالی از مهم‌ترین رسالت‌ها و فعالیت‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر برخورد قاطع نیروی انتظامی با اخلالگران در نظم و امنیت عمومی جامعه، تصریح کرد: استاندارد سازی و تعالی رفتار پلیس به دنبال افزایش رضایت مندی مردم از نیروی انتظامی است.

سردار ملکی به همت ویژه پلیس راهور گیلان برای کاهش تصادفات در این استان اشاره کرد و گفت: پیش بینی می‌شود میزان تخلفات و جانباختگان از سوانح رانندگی در نیمه دوم سال افزایش یابد.

وی از شهروندان خواست هشدارها نسبت به شیوع بیماری کرونا را جدی بگیرند و افزود: تقاضا داریم مردم از سفرهای غیر ضروری به استان گیلان خودداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز