خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه :

اختصاص ۲۹۰میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت های شهری سرپل ذهاب/ بر اساس تعهد روز اول در کنار مردم هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۷۶۳

استاندار کرمانشاه از اختصاص ۲۹۰میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت های شهری سرپل ذهاب خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، هوشنگ بازونددر این جلسه که امروز ( چهارشنبه ۱۹ شهریور) به منظور بررسی مشکلات معابر، احیاء و‌ بازسازی پارکها، آسفالت معابر شهری، اصلاح شبکه های معابر و‌ تکمیل زیرساختهای شهری برگزار شد؛ اظهار داشت: برای انجام طرح های مطروحه و‌ بهبود وضعیت شهری مبلغ ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و مشکلات مردم در این خصوص حل خواهد شد.

وی افزود:سال گذشته نیز مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل زیرساخت های شهری به شهرسرپل ذهاب اختصاص یافت.

بازوند ادامه داد: از شورای شهر، شهردار و فرماندار سرپل ذهاب به لحاظ تلاش های صورت گرفته و اینکه سنگ صبور مردم بودند؛ تقدیر و تشکر می کنم.

وی به خدمات ارزنده دولت به مردم در مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت: در پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان خیلی خوب کار شده است و دوباره هم کمک خواهیم کرد، ضمناً امهال وام های مناطق زلزله زده در دستور کار قرار دارد و پیگیری لازم نیز مستمر انجام می شود.

مقام ارشد استان تصریح کرد: مردم سرپل ذهاب و زلزله زده را تنها نخواهیم گذاشت و بر اساس همان تعهد روز اول تا حل همه مشکلات در کنار مردم هستیم و در ادامه هم مسیر توسعه و تحقق اهداف پیش بینی شده را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.  

وی تأکید کرد: باقیمانده کارهای مناطق زلزله زده را در یکسال پایانی دولت با تلاش دو چندان انجام خواهیم داد.

تکمیل شبکه فاضلاب و رفع مشکلات روستاهای الحاق شده به شهرستان سرپل ذهاب، از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز