خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد:

افزایش بیماران کرونایی در استان گلستان/ ۶ شهر در وضعیت قرمز

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۶۷۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری مبتلا به کووید۱۹ در استان طی هفته جاری، گفت: ۶ شهرستان در وضعیت قرمز از لحاظ شیوع کرونا قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا فاضل اظهار کرد: شهرستان های رامیان، مینودشت، کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و آق قلا در وضعیت قرمز و مابقی شهرستان های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی افزود: در حالی که هفته گذشته ۲۸۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری شده بودند، این عدد در هفته جاری به ۲۹۲ بیمار رسیده است که ۷۳ نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه و ۲۹ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد فوت ناشی از کرونا در گلستان به ثبت رسیده است که در هفته گذشته به صورت میانگین روازنه یک نفر فوتی ثبت شده بود.

وی در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان گرگان، گفت: طی ۲ روز گذشته، تعداد بیماران کرونایی در گرگان افزایش داشته است و شاید وضعیت این شهر طی چند روز آینده به قرمز برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به موضوع بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: امیدواریم با حمایت خانواده ها و کارکنان مدارس استان در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی کرونا، کودک و یا نوجوان کرونایی در استان نداشته باشیم و موضوع آموزش و پروش هم به روال خود ادامه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز