خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

۷۸۳ شعبه اخذ رأی در دو حوزه‌های انتخابیه کرمانشاه و اسلام آبادغرب

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۶۶۶

در مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام آباد غرب ۷۸۳ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان این مطلب گفت: از این تعداد شعبه اخذ رآی ۶۰۰ شعبه متعلق به حوزه انتخابیه کرمانشاه و ۱۸۳ شعبه نیز مربوط به حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو است.

بهرام سلیمانی در ادامه اظهار کرد: افراد واجد الشرایطی که می‌خواهند در دور دوم انتخابات در هر کدام از دو حوزه انتخابیه پای صندوق رآی بروند، در دور اول باید در همان حوزه رأی داده باشند و یا اینکه در دور اول انتخابات شرکت نکرده باشند. وی تصریح کرد: متولدین 21 شهریور ماه 81 و قبل از آن می توانند در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

وی در بخشی از سخنانش به تعداد عوامل اجرایی مرحله دوم انتخابات مجلس اشاره نمود و خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه کرمانشاه یک هزار و ۸۱۲ نفر و در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو نیز ۳ هزار نفر عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه در خاتمه گفت: مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح تا ۱۸ غروب روز جمعه ۲۱ شهریور برگزار می‌شود و تمدید زمان انتخابات نیز منوط به نظر شورای نگهبان و وزارت کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز