خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در قزوین خبر داد:

تکمیل ۱۳۰ طرح اصلی راه و شهرسازی در سال جهش تولید

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۴۹۴

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به جهش تولید، ۱۳۰ طرح و پروژه کلیدی و برگزیده در بخش‌های مختلف ساختمان، بیمارستان، مسکن و زیرساخت‌های حمل‌ونقل ریلی، جاده‌ای، هوایی و بندری کشور امسال تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیرمحمود غفاری روز چهارشنبه در بازدید از گارگاه پروژه راه اصلی قزوین-الموت-تنکابن، افزود: یکی از این طرح‌ها که باید در سال جاری تکمیل شود پروژه قزوین-الموت-تنکابن است که هم اکنون با جدیت در حال پیگیری است.

وی در خصوص تامین اعتبارات این طرح، گفت: این طرح چون از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است باید رقمی از اعتبارات به آن تزریق شود تا کیلومتر ۶۳ این پروژه تا خردادماه سال آینده افتتاح شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: ما به صورت ویژه در حال پیگیری این طرح هستیم و امیدواریم تا کیلومتر ۶۳ طرح را تا خردادماه ۱۴۰۰ تمام کنیم.

طرح قزوین-الموت-تنکابن، دارای پنج قطعه به طول ۱۶۷ کیلومتر است که ۹۶ کیلومتر آن در حوزه قزوین و ۷۱ کیلومتر دیگر در حوزه مازندران قرار دارد.

عملیات اجرایی قطعات یک، دو و سه پروژه از حد فاصل کیلومتر صفر تا ۶۲ با پیشرفتی حدود ۸۰ درصدی در برخی قطعات همراه بوده و برای تکمیل به ٣١٥ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز