خبرگزاری کار ایران

فرماندار رامیان:

زلزله بیش از ۲۰ میلیارد تومان به رامیان خسارت وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۴۲۹

فرماندار رامیان گفت: طبق برآوردهای اولیه، زلزله ۵.۱ ریشتری رامیان تاکنون ۲۰ میلیارد و ۵۹۸ میلیون تومان به این شهرستان خسارت وارد کرده است.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا چوبداری با بیان اینکه طبق ارزیابی‌های اولیه تاکنون زلزله ۲۰ میلیارد و ۵۹۸ میلیون تومان به رامیان خسارت زده است، گفت: از این خسارت‌ها یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان در حوزه جهاد کشاورزی، ۱۱ میلیارد تومان در حوزه ابنیه، هفت میلیارد تومان آب و فاضلاب و مابقی در حوزه راه و برق بوده است.

فرماندار رامیان از خسارت زلزله به ۱۹۵ واحد مسکونی خبرداد و گفت: ۱۲۴ واحد مسکونی در زلزله دچار خسارت ۱۰۰ درصد شده و به همین تعداد هم در این مناطق چادر امدادی برپا شده است.

وی افزود: کلنگ احداث بازسازی اولین واحد مسکونی در مناطق زلزله زده رامیان، روز گذشته (سه شنبه) با حضور استاندار زده شد و تمام تلاش ما این است که این واحدها ظرف چند ماه آینده، قبل از شروع زمستان به اتمام برسد.

چوبداری با بیان اینکه سریع‌ترین آغاز عملیات اجرایی در زلزله رامیان اتفاق افتاد، افزود: هرچند که واحدهای مسکونی روستاهای این شهرستان دارای بیمه حوادث بوده اما بیمه کفاف هزینه‌ها را نمی‌دهد.

وی ادامه داد: مردم منطقه غالباً از اقشار ضعیف جامعه هستند و با توجه به شروع فصل سرما از مردم می‌خواهیم که کمک‌های غیرنقدی خود را به فرمانداری تحویل دهند.

چوبداری بیان کرد: روزانه خدماتی در زمینه تغذیه و خوراک و پوشاک و لوازم بهداشتی در اختیار زلزله زدگان قرار می‌گیرد و ما نیازمند کمک‌های مردمی هستیم.

وی تأکید کرد: منطقه زلزله زده رامیان، کوهستانی بوده و پاییز و زمستان بسیار سردی دارد و مردم می‌توانند مایحتاج این مردم را در قالب کمک‌های غیرنقدی به فرمانداری تحویل دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز