خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

شهروندان نرخ محصولات میادین میوه و تره بار را از نرم افزار «نرخینه»استعلام کنند

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۳۸۷

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج گفت: شهروندان با دانلود رایگان نرم افزار «نرخینه» از سایت کافه بازار و نصب آن بر روی تلفن همراه قادر به استعلام آنلاین قیمت روزانه محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار شهرداری کرج هستند.

به گزارش ایلنا، فریده بزنی بیرانوند با بیان اینکه طراحی نرم افزار موبایلی «نرخینه» در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و شهر هوشمند صورت گرفته و شهروندان با استفاده از آن می توانند بدون واسطه در جریان آخرین نرخ های مصوب میوه و تره بار، گوشت و مرغ و سایر محصولات قابل عرضه در میادین تحت پوشش شهرداری کرج قرار گیرند، اظهار داشت: امیدواریم این نرم افزار در ارتقای کیفی خدمت رسانی میادین به مشتریان موثر واقع شود.

وی افزود: البته تفکر احداث و راه اندازی میادین میوه و تره بار متعلق به دهه های قبل است و اکنون سیستم خرید مایحتاج خانوار و همچنین لازمه ها و بایدهای فعالیت های تجاری دستخوش تغییرات عمده ای شده و از آن جهت که متاسفانه میادین میوه و تره بار شهرداری کرج با آهنگِ تغییرات پویایی و تحول لازم را نداشته اند، بهره برداری لازم از میادین صورت نمی گیرد.

این مسئول تصریح کرد: انتظار داریم میادین میوه و تره با استفاده از تجربیات بهره برداری فروشگاه های بزرگ و با رویکرد ایجاد بستر خریدی ایمن، آسان و مقرون به صرفه دچار تحولات اساسی شوند و این تغییرات چه در بستر سیمای ظاهری میادین و چه در بحث تنوع غرفه ها و خدمات و ارتقای کیفیت محصولات مشاهده گردد و بتوانیم رضایت خاطر شهروندان را جلب کنیم.

بزنی بیرانوند گفت: نرم افزار «نرخینه» به صیانت از حقوق مشتریان میادین میوه و تره بار کمک شایانی می کند و به نوعی بستر نظارت لحظه ای شهروندان بر عملکرد غرفه داران را فراهم آورده و خریدار از قیمت مصوب و روزانه محصولاتی که خریداری می کند، مطلع است و در این شرایط بحثی فی مابین خریدار و فروشنده ایجاد نمی شود و معامله ای آسان و رضایت بخش خواهند داشت.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج در پایان گفت: امیدواریم شهرداری کرج از این پس در بحث هدایای غیرنقدی که به پرسنل و سایر آحاد جامعه پرداخت می کند، از کارت خرید ویژه میادین میوه و تره بار استفاده نماید که علاوه بر کمک به رونق و جذابیت بیشتر این مراکز، همچنین بستر مراجعه و آشنایی بیشتر شهروندان با خدمات و ظرفیت های میادین را نیز فراهم می آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز