خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اصفهان مطرح کرد:

آزادراه شرق از مهمترین طرح‌های استان اصفهان است/ همکاری لازم با سرمایه‌گذاران در استان

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۱۱۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: مشکلاتی نظیر مسائل تأسیساتی یا صنعت و معدن در طرح‌های عمرانی استان وجود ندارد و همکاری‌ لازم در این زمینه با سرمایه‌گذاران انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت‌الله غلامی در جلسه بررسی روند اجرای بخش‌های مختلف آزادراه شرق اصفهان اظهار داشت: آزادراه شرق اصفهان یکی از مهمترین طرح‌های عمرانی به شمار می‌رود و از اهمیت بسیار قابل توجهی برای مدیریت استان برخوردار و قطعات یک و دو این طرح تکمیل شده است و بزودی افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: قطعه سوم این طرح نیز در روند اجرا قرار دارد و باید با شتاب در ساخت، زمینه افتتاح آن را تا خرداد سال ۱۴۰۰ فراهم و عملیات قطعه چهارم از مبارکه تا ایزدخواست نیز شروع شود.

به گفته وی، پل فرودگاه در آزادراه شرق اصفهان بعنوان محور تشریفات استان محسوب می‌شود که باید از زیبایی بسیاری برخوردار و فضاسازی‌های مد نظر در باره آن انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: آزادراه اصفهان _ ایزدخواست نیز یکی از مهمترین طرح‌هاست که باید اقدامات مناسبی برای ساخت آن صورت گیرد.

وی اضافه کرد: ساخت این طرح ۲ تا ۳ سال زمان نیاز دارد، اما تکمیل هرچه سریع‌تر آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

غلامی ابراز امیدواری کرد که بازگشت سرمایه به سرمایه‌گذار با افتتاح این طرح انجام شود.

وی بیان کرد: آمادگی کامل برای هرگونه همکاری در این استان برای اجرای طرح‌های عمرانی وجود دارد.

معاون استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: مشکلاتی نظیر مسائل تأسیساتی یا صنعت و معدن در طرح‌های عمرانی استان وجود ندارد و همکاری‌ لازم در این زمینه با سرمایه‌گذاران انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز