خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تدوین ۳ هدف آموزش و پرورش جوادآباد در سال تحصیل جدید

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۹۹۰

رئیس آموزش و پرورش جوادآباد گفت: ۳ هدف برای آموزش و پرورش این شهرستان در سال تحصیل جدید در نظر گرفته شده است.

عباس کیوانلو در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: پانزدهم شهریور با آغاز سال تحصیلی جدید تصمیم گرفته شد در شرایطی که وضعیت کرونا سفید باشد دانش آموزان به شکل حضوری در کلاس درس حاضر شوند.

وی افزود: با زرد بودن شرایط در منطقه، تحصیل نیمه حضوری برگزار می شود که البته این امر با تصمیم شورای مدارس اجرایی می شود.

رئیس آموزش و پرورش جوادآباد ادامه داد: در صورت قرمز بودن شرایط به صورت غیر حضوری و آموزش از طریق فضای مجازی پیش بینی شده است.

کیوانلو گفت: برای دانش آموزانی که در روستاها تحصیل می‌کنند و دسترسی به اینترنت ندارند به صورت تراکمی و آموزش حضوری با ارائه بسته های پیش بینی شده انجام می شود.

این مسئول بیان کرد: بسته هایی آموزشی نیز برای خانواده هایی که قصد ندارند فرزندشان به جهت شرایط کرونا در مدارس حضور یابند ، در نظر گرفته شده تا از تحصیل باز نمانند.

کیوانلو در پایان گفت: سال بسیار سختی در پیش رو است و جامعه خبری می‌تواند با اطلاع رسانی به خانواده‌ها بستر برنامه ریزی آموزش و پرورش را فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز