خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد:

لزوم فراهم آوردن زیرساخت و شرایط مناسب جهت فعالیت بخش خصوصی و تعاونی ها از سوی دولت

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۸۸۸

فرماندار رشت تاکید کرد: ایجاد بستر و زیرساخت مناسب جهت فعالیت بخش خصوصی و تعاونی ها، از وظایف اصلی دولت است.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در همایش تجلیل از تعاونگران برتر شهرستان رشت، احساس وظیفه و تحقق آن را نیاز ضروری امروز جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: احساس وظیفه در شرایط سخت دوران دفاع مقدس و در دوران سازندگی کشور را نجات داد و امروز هم بیش از همیشه به احساس وظیفه نیاز داریم.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه ایجاد تفکرات درست، لازمه کار در تعاونی ها و مباحث مختلف است، تاکید کرد: به روز کردن فعالیت تعاونی ها از ضرورت‌ها است. بسیاری از شرکت های تعاونی شکل گرفت اما به مرور به اهداف خود نرسیده و منحل شدند.
 
وی در ادامه سخنانش رفع موانع ، زمینه سازی برای اشتغال پایدار و جلب سرمایه گذاری را از جمله وظایف اصلی دولت دانست و بیان داشت: وظیفه ما به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان رشت این است که بستر و زمینه کار را برای مشارکت مردم در حوزه های اقتصاد فراهم کنیم.
 
فتح اللهی با اشاره به نقش مهم مشارکت بخش خصوصی و تعاونی ها در سرمایه گذاری خاطر نشان کرد: این که در هفته دولت بیش از ۹۰ درصد از پروژه ها با همت بخش خصوصی راه اندازی شده است، موید همین مطلب است. 
نشست فرماندار با تعاونگران شهرستان رشت به مناسبت هفته تعاون "۱۳ تا ۱۹ شهریور" برگزار شد که در این مراسم ۹ نفر از تعاونی برتر معرفی و تجلیل شدند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز