خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تعطیلی ٢۴ باشگاه ورزشی به دلیل خسارت مالی ناشی از کرونا در تایباد

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۷۸۳

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: شیوع ویروس کرونا ضرر مالی بزرگی به حوزه ورزش این شهرستان وارد کرد و باعث تعطیلی ٢۴ باشگاه ورزشی دولتی و خصوصی در تایباد شد.

یونس شیخ احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، گفت: تعطیلی باشگاه‌های ورزشی هزینه‌های گزافی را بر مدیران باشگاه تحمیل کرد و چاره‌ای جز تعطیلی در شرایط کنونی وجود ندارد.

وی خسارت مالی واردشده به باشگاه‌های تایباد را بالغ بر ٢ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این ضرر مالی ناشی از تعطیلی طولانی مدت فعالیت‌های ورزشی در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است. طبق مصوبات ستاد کرونا تعطیلی اماکن ورزشی سرپوشیده از خطرات ابتلای ورزشکاران به کرونا جلوگیری می‌کند.

شیخ احمدی بیان کرد: اداره ورزش و جوانان این شهرستان بر تعطیلی باشگاه‌ها نظارت کامل و دقیق دارد و ناظران به طور مدام و به صورت سرزده از باشگاه‌ها بازدید به عمل می‌آورند تا هیچ باشگاهی در شرایط خاص اعلام شده فعال نباشد این اداره تابع تصمیمات مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کروناست و تمام تمهیدات انجام شده برای سلامت ورزشکاران پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: به منظور جبران بخشی از ضررهای مالی ناشی از کرونا تاکنون ١۵ پرونده از سوی باشگاه‌های متضرر شده در تایباد برای دریافت تسهیلات ورزشی تشکیل شده است.

در حال حاضر سرانه فضاهای ورزشی سرپوشیده تایباد به ازای هر یک نفر ۱۴ سانتیمتر و فضاهای ورزشی روباز ۲۱ سانتیمتر برای هر یک نفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز