خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی بانک های استان مطرح کرد:

بیش از ۱۴ هزار متقاضی در خراسان رضوی در انتظار وام ازدواج هستند

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۷۳۹

دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۴ هزار متقاضی در خراسان رضوی در انتظار وام ازدواج هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، حمید صفایی نیکو در شورای هماهنگی بانک های شهرستان بردسکن گفت: در ۴ ماهه سال جاری ۱۴ هزار و ۳۷۲ متقاضی در صف انتظار تعیین شعبه و ۲۶ هزار و ۶۵۱ نفر نیز معرفی به شعبه شده اند.  

وی تعداد پرونده های پرداختی متقاضیان وام ازدواج در استان را  ۱۷ هزار و ۴۹۷ مورد اعلام کرد و گفت: مبلغ پرداختی به این تعداد پرونده متقاضی وام ازدواج ۹ هزار و ۳۱۸ میلیارد ریال است. 

وی افزود: بانک های ملی، ملت، صادرات، تجارت، رفاه و کشاورزی به ترتیب بیشترین پرداختی را در وام ازدواج داشته اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳۵ درصد معرفی شدگان تسهیلات کرونایی به بانک ها در استان وام خود را دریافت کرده اند گفت: تا مبلغ ۱۶ میلیون تومان به هیچ عنوان ضامن لازم ندارد و ۱۶ میلیون تومان به بالا فقط با ضامن معتبر هم قابل قبول است و نیازی به ضامن کارمند و یا گواهی کسر از حقوق ندارد. 

وی بیان کرد: بانک‌ها فقط مجری پرداخت تسهیلات کرونا هستند و به اهلیت‌بودن افراد وام‌گیرنده کاری ندارند.

دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی افزود: خوشبختانه تمامی بانک ها برای تحقق این مهم پای کار هستند و امید است ۱۰۰ درصد متقاضیان تسهیلات کرونا را در کمترین زمان ممکن پرداخت کنیم. 

صفایی نیکو از آمار پرونده های تشکیل شده تسهیلات کرونا در سطح استان اطلاعی نداشت و گفت: آمار آن دراختیار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی است و خوشبختانه برابر گزارشات اعلام شده خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات کرونا در کشور جایگاه خوبی دارد. 

وی به تسهیلات پرداختی در تمامی بخش ها توسط شبکه بانکی در استان اشاره کرد و گفت: در ۴ ماهه اول امسال بیش از ۹۷ هزار و ۲۲۴ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی از آمادگی شبکه بانکی برای تامین اعتبار مورد نیاز برای صاحبان سرمایه و کارآفرینان و پروژه های نیمه تمام راکد در استان خبرداد و گفت: تاکنون متقاضیانی از طریق سامانه ثبت نام و در کمیته تامین مالی استان مورد بررسی و تسهیلات مورد نیاز آنها پرداخت شده است و برخی از واحدها که نیاز به تسهیلات بیشتری داشته اند در کمیته تامین مالی کشوری با حضور استاندار و معاون وزیر اقتصاد مورد بررسی و درخواست متقاضیان تایید می شود.

صفایی نیکو در رابطه با توسعه شبکه بانکی گفت:  با توجه به شرایط حاکم برکشور رویکرد بانک ها برخدمات  بیرون از شعبه است و به دنبال این است خدمات از حالت متمرکز به غیر متمرکز سوق داده شود. 

وی همچنین گفت: در بحث ویروس کرونا ۲۵ درصد از کارمندان شبکه بانکی استان مبتلا به این ویروس شدند و به روایتی ۱۵۰ نفر از  کارمندان بانک های استان مبتلا به کرونا شدند که از این میان ۳ نفر آنها فوت کرده اند.

وی گفت: پس از  کادر پزشکی و پرستاری دومین مدافعان جبهه مقابله با کرونا شبکه بانکی هستند که در معرض مبتلا به این ویروس هستند.

 وی در بازدید از معادن طلای سه بندون و دامن قر شهرستان بردسکن گفت: خوشبختانه بردسکن در حوزه کشاورزی و معادن از ظرفیت و پتانسیل بسیار ارزشمندی برخوردار است. 

وی با توجه به درخواست اعتبار برای طرح توسعه این دو واحد معدنی گفت: با ۴۰۰ میلیارد ریال درخواست تسهیلات برای این دو معدن موافقت شد که پس از ارائه طرح این تسهیلات به این دو واحد معدنی پرداخت خواهد شد و در مراحل بعدی در صورت نیاز به لحاظ تسهیلات  مورد حمایت قرار خواهند گرفت. 

صفایی نیکو با اشاره به سال جهش تولید از جانب مقام معظم رهبری گفت: شبکه بانکی در بحث توسعه و اشتغال واحدهای نیمه تمام و برای احیاء کردن آنها  آماده هر گونه پرداخت تسهیلات به متقاضیان می باشد تا شاهد رونق و جهش تولید در کشور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز