خبرگزاری کار ایران

انتشار فراخوان واگذاری زمین ناحیه فناوری و نوآوری باراجین قزوین تا دو ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۷۰۶

رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین گفت: فراخوان واگذاری زمین ناحیه فناوری و نوآوری باراجین قزوین به متقاضیان ایده‌های فناورتا دو ماه دیگر منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی مافی با بیان اینکه فراخوان واگذاری زمین ناحیه فناوری و نوآوری باراجین قزوین به متقاضیان ایده‌های فناور تا دو ماه دیگر منتشر می‌شود، گفت: این زمین‌ها به مساحت ۳۰ هکتار است و شرکت‌های دارای فناوری بالا می‌توانند با دریافت آن ایده‌های خود را پرورش دهند.

رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین با اشاره به واگذاری این زمین برای ۹۹ سال به پارک علم و فناوری از سوی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین، پیش بینی کرد: در مرحله اول این فراخوان که تا پایان امسال است، ۵ تا ۱۰ شرکت ورود و ساخت ساز را از سال دیگر آغاز کنند.

وی با بیان اینکه این ناحیه ظرفیت مناسبی برای استان است گفت: ۱۰۰ تا ۱۵۰ شرکت فناور در این ناحیه می‌توانند فعالیت داشته باشند و سالی ۲۰۰ نخبه هم جذب این شرکت‌ها می‌شود.

مافی درباره واگذاری زمین به متقاضیان فناوری در این ناحیه گفت: زمین به قیمت ارزان به شرکت‌ها اجاره داده می‌شود و راه اندازی آن با ارزش افزوده بالا، درآمد زایی مناسبی برای نخبگان استان خواهد داشت.

وی افزود: طی ۱۰ سال گذشته تا کنون فقط ۴ هکتار از زیر ساخت‌های پارک علم و فناوری استان استفاده شده است و این زمین برای ۲۰ سال آینده استان کفایت می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز