خبرگزاری کار ایران

در عملیات اجرایی پروژه فضای شهری بابا کوهی مطرح شد:

منطقه سه چشم و چراغ شیراز/ زمینه ایجاد اشتغال با پروژه های شهرداری فراهم است

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۶۷۴

رئیس شورای شهر شیراز گفت: انتظار ما این است که همه مدیران و کارکنان شهرداری از جمله در منطقه سه که از آن به عنوان چشم و چراغ این شهر یاد می‌شود، فرصت خدمت‌گذاری به مردم شیراز را غنیمت بدانند.

به گزارش ایلنا، سید عبدالرزاق موسوی در حاشیه آیین کلنگ زنی پروژه احداث فضای شهری باباکوهی و ٨پروژه عمرانی شهرداری منطقه ٣شیراز افزود: واقعیت این است که اگر نمایندگان،شهردار و مدیران دیگری را به جای ما انتخاب  می‌کردند، باز هم پروژه‌های مختلف شهری با کیفیت کمتر یا بیشتر انجام می‌گرفت اما نکته‌ای را که همه ما باید توجه داشته باشیم این است که توفیق خدمت و امانت‌داری مردم مسؤولیت بسیار خطیری است که باید با حساسیت تمام آن را پاس بداریم و برای لحظه لحظه آن ارزش قائل باشیم.

موسوی اضافه کرد: ما نباید تردید کنیم که هر چقدر بیشتر کار کنیم اول از همه پاداش به خود ما برمی‌گردد چرا که خدمات ما رضایت مردم را در پی خواهد داشت و رضایت مردم هم جدای از رضایت خداوند نیست.

رئیس شورای شهر شیراز این نوع نگاه به فرصت‌های شغلی را انگیزه‌ای برای خدمت خستگی‌ناپذیر به مردم توصیف کرد و افزود: شاید برای برخی سؤال باشد که چطور برخی انسان‌ها شبانه‌روز کار می‌کنند و خسته نمی‌شوند؛ دلیل این است که این دسته از مردم به خوبی درک می‌کنند که این فرصت‌ها به راحتی به دست نیامده و بنابراین تلاش می‌کنند که از آن حداکثر استفاده را ببرند.

وی در ادامه تأکید کرد: انتظار داریم که همه مدیران و کارکنان شهرداری از جمله در منطقه سه که به درستی چشم و چراغ این شهر و نگین گردشگری شیراز توصیف شده و آرامگاه دو شاعر، عارف، حکیم و افتخارات بزرگ دنیای اسلام و فارسی‌زبانان جهان یعنی حافظ و سعدی را در خود جای داده‌اند، این فرصت بزرگ را غنیمت بدانند.

رئیس شورای شهر شیراز اظهار امیدواری کرد که این پروژه طبق وعده شهردار در موعد مقرر و یا حتی زودتر از موعد به بهره‌برداری برسد.

تحقق شعار کار برای مردم 

فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت:به همه مردم شیراز  تبریک می‌گویم که مسولینی در راس کار  قرار دارند که قلبشان برای خدمت به مردم  می تپد.

 زمینه ایجاد اشتغال با پروژه های شهرداری 

امیر سرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی افزود:  از آنجایی که شهرداری در پی ایجاد فضاهایی برای مردم بوده و هدف ارتش نیز کار برای مردم،  همکاری هایی دو سویه در جریان قرار گرفته است.

منطقه سه چشم و چراغ شیراز/ زمینه ایجاد اشتغال با پروژه های شهرداری فراهم است

وی تاکید کرد:  امروز بزرگترین دستاورد ارتش تحقق شعار «ارتش فدای ملت» است از این رو هر کاری که برای مردم  باشد و موجب ایجاد نشاط آنها می‌شود را  انجام می دهیم. 

نگاه عدالت محور در انجام پروژه ها 

شهردار منطقه 3 شیراز در این مراسم گفت: پروژه های عمرانی و انسان محور با نگاهی عدالت محورانه در تمامی گستره این منطقه توزیع شده است.

مسعود طهماسبی گفت: شهردار کلانشهر شیراز جرات مضاعفی به همکاران ما می دهد تا در حوزه طراحی این محور  شجاعانه ورود کرده و این محور بسترساز اتفاقات خوبی برای شهر و شهروندان  باشد.

وی افزود:  شهردار شیراز  به کاشناسان جوان شهرداری اعتماد کرده و فرصت را برای مدیریت طراحی در اختیار تیم جوان و کارآزموده برای خلاقیت و نواوری قرارداده است. 

طهماسبی بیان کرد: در شهرداری منطقه 3 شیراز در 8 ماه گذشته تیم مدیریت طراحی جدیدی تشکیل شده که محصول فعالیت آنها طراحی بیش از 20 پروژه است که اموروز شاهد کلنگ زنی 3 پروژه هستیم و عملیات 2 پروژه نیز در روزهای گذشته اغاز شده است.

شهردار منطقه 3 شیراز با تشکر از حمایت های امیران ارتش عنوان کرد: امیر رضایی همواره مشوق ما در اجرای این پروژه بوده است و امیدواریم با حمایت های ارتش روند اجرای آن تسهیل شده و شاهد بهبود کیفی کار باشیم.

منطقه سه چشم و چراغ شیراز/ زمینه ایجاد اشتغال با پروژه های شهرداری فراهم است

طهماسبی در ادامه به توزیع متوازن امکانات شهری در کلانشهر شیراز اشاره کرد و افزود: از خیابان حر تا فضیلت، از تختی تا دروازه قران، از شهرک سعدی تا رکن آباد و در تمامی محورهای شهرداری منطقه شیراز پروژه های زیادی در حال اجرا می باشند که این توزیع منصفانه امکانات و خدمات در پی نگاه مثبت شوراس اسلامی شهر و شهردار کلانشهر شیراز حاصل شده است.

وی در ادامه منطقه 3 شهرداری شیراز را به یک کارگاه بزرگ عمرانی تشبیه کرد و بیان داشت: با بهره برداری از پروژه های در دست اقدام این منطقه به ظرفیت هایی که لایق آن است رفته رفته نزدیک خواهد شد. 

این مقام مسئول در ادامه به برخی از پروژه های در دست احداث در منطقه 3 شهرداری شیراز اشاره کرد و گفت: اتصال شهرک سعدی به کمربندی، ساماندهی محور خرامه، دفع آب های سطحی، جابجایی شبکه های برق در پروژه های مختلف، احداث 3 کیلومتر پیست دوچرخه سواری، ساماندهی خیابان حاج عزت الله از پروژه هایی هستند که روند تکمیلی آنها در دست پیگیری می باشد.

طهماسبی با اشاره به برخی از اقدامات زیر ساختی در این منطقه گفت: بیش از 15 کیلومتر لوله گزاری در منطقه 3 انجام شده که تا پایان سال به 20 کیلومتر افزایش خواهد یافت و با بهره برداری از آن شاهد بیمه شدن در برابر سیلاب ها هستیم.

شهردار منطقه 3 از تداوم بازآفرینی محورهای سعدیه و حافظیه خبر داد و گفت: پس از ادای دین شهراری به نام آوران جهانی شیراز نوبت به ساماندهی منطقه باباکوهی رسیده است و اراده شورا و شهرداری شیراز بر این است که در تمامی نقاط شهر فرصت های برای افزایش تعاملات اجتماعی در اختیار داشته باشیم. منطقه بابا کوهی از چشم انداز ویژه ای برخوردار است.

شهردار منطقه سه شیراز با اشاره به احداث فضای شهری بابا کوهی در این منطقه گفت : این پروژه با هزینه اجرا 10 میلیارد تومان و با هدف توسعه فضای سبز شهری، افزایش سر زندگی، ارتقا وضع بیولوژیک و فضای سبز موجود و تقویت روابط اجتماعی احداث می شود.

طهماسبی ادامه داد :پروژه  فضای شهری بابا کوهی به مساحت 13 هزار متر مربع با 600 متر طول مسیر دوچرخه سواری، 1500 متر طول بدنه سازی، نورپردازی و 3600 متر مربع فضای سبز احداث می شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز