خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای گیلان در نشست فرمانداری لاهیجان:

95 درصد آب شرب لاهیجان از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان تأمین می شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۶۰۳

مدیرعامل این شرکت با حضور در جلسه فرمانداری شهرستان لاهیجان به منظور بررسی وضعیت تأمین آب این شهرستان، از برخورداری 95 درصدی لاهیجان از آب شرب با کیفیت تصفیه خانه بزرگ آب گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان،سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به شروع به کار آزمایشی فاز دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان اظهار داشت: با بهره برداری از این تصفیه خانه، 95 درصد آب شرب مشترکین شهرستان لاهیجان از این تصفیه خانه تأمین می شود.

وی با تأکید بر ارتقاء کیفیت آب شرب شهرستان لاهیجان تصریح کرد: آب خام تصفیه خانه بزرگ گیلان، از سد آیت ا... بهجت شهر بیجار تأمین می شود که از کوههای درفک سرچشمه می گیرد و در نتیجه آب شرب شهرستان لاهیجان نیز به لحاظ کمی و کیفی ارتقاء خواهد داشت.

مدیرعامل آبفای گیلان با بیان اینکه پیش از این آب شرب شهر لاهیجان از چاههای بازکیاگوراب و سایت شهید خوش سیرت تأمین می شد افزود: با راه اندازی این تصفیه خانه، چاهها بصورت رزرو خواهند بود و در مواقع بحران و شرایط اضطراری مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

وی درپایان از مشترکان شهرستان لاهیجان که در کدورت آب ناشی از افزایش فشار در شبکه توزیع آب این شهرستان در پی بهره برداری آزمایشی فاز دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان صبوری و همراهی نمودند، تشکر وقدردانی به عمل آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز