خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

دستگیری جاعل سه میلیارد ریالی در دام پلیس شهرستان بوئین زهرا

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۵۷۶

فرمانده انتظامی استان از دستگیری جاعل و کشف یک فقره کلاهبرداری سه میلیارد ریالی در شهرستان بویین زهرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان روز دوشنبه با اعلام این خبر، افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان در بوئین زهرا مبنی بر اینکه فردی با جعل اسناد ملکی، کلاهبرداری کرده و متواری شده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در تحقیقات و بررسی‌های انجام شده توسط ماموران و کارشناسان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی محرز شد، فرد کلاهبردار با تنظیم قولنامه جعلی ملک مذکور را به مبلغ سه میلیارد ریال به شخص دیگری فروخته است.

وی با بیان اینکه با تلاش کارآگاهان محل اختفای متهم در یکی از استان‌های همجوار شناسایی شد، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی، گروهی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی به این استان اعزام شدند و با شناسایی مخفیگاه، او را طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

سردار حاجیان اظهار داشت:متهم پس از انتقال به مقر پلیس و اعتراف به جرم خود، با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین به شهروندان توصیه کرد: قبل از انجام هرگونه معاملات ملکی ضمن دریافت استعلام مبنی بر تایید اصالت ملک، برای انعقاد قرارداد حتما از طریق مراجع قانونی و بنگاه‌های ملکی معتبر اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز