خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

علی دایی تنها گزینه داخلی تراکتور/ فینالیست‌های جام حذفی به دنبال قانون‌شکنی

کد خبر : ۹۶۴۵۵۷

طبق شنیده ها از باشگاه تراکتور علی دایی گزینه ایرانی این تیم برای هدایت تراکتور در لیگ بیستم است و گفته می‌شود این تیم منتظر توافق استقلال با استراماچونی است تا با گزینه های خارجی خود به مذاکره بپردازد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از تبریز، با به پایان رسیدن لیگ برتر و فینال جام حذفی تب و تاب و حاشیه های نقل و انتقال در بین تیم های لیگ های برتری به اوج خود رسید.

امروز در برخی از رسانه ها خبری تحت عنوان منتفی شدن حضور علی دایی در باشگاه تراکتور منتشر شد و نکته جالب آن از نکونام و منصوریان به عنوان گزینه های سکان هدایت تراکتور نام برده شد. از طرفی نکونام با تیم فولاد خوزستان تمدید کرده و سال آینده نیز هدایت این تیم را عهده دار خواهد بود.

و از طرفی عدم علاقه علیرضا منصوریان به تیم‌های رقیب استقلال نیز بر همگان مشهود است و با قبول هدایت این تیم از طرف طرفداران تیم سابق خود به شدت مورد هجمه قرار خواهد گرفت و قبول هدایت تراکتور توسط منصوریان بعید به نظر می‌رسد.

 شنیده ها از منابع نزدیک به باشگاه تراکتور، علی دایی تنها گزینه ایرانی این تیم برای هدایت تراکتور است که توافقات اولیه با آقای گل جهان نیز انجام شده است و شهریار فوتبال ایران منتظر اخذ رفع محرومیت غیر رسمی خود است.

 باشگاه تراکتور چند گزینه خارجی نیز مد نظر قرار داده است و منتظر این است که اگر باشگاه استقلال موفق به جذب استراماچونی برای هدایت فصل آتی این تیم شود،تا از مربیان خارجی برای هدایت فصل آینده تراکتور استفاده کند.

باشگاه استقلال درحالی برای  بازگرداندن استراماچونی به این تیم تلاش می‌کنند که هیات رئیسه سازمان لیگ بنا به ملاحظات متعدد مصوب کرد که در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مسابقات باشگاهی، عقد قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی جدید در باشگاه‌ها ممنوع شود.

همچنین بازیکنان و مربیان خارجی فعلی شاغل در صورت اتمام مدت قرارداد فقط می‌توانند با همان باشگاه فعلی خود تمدید کنند و پیوستن آنها به سایر باشگاه‌ها نیز ممنوع است.

باید منتظر ماند و دید که آیا دو تیم فینالیست جام حذفی قصد مقابله با این قانون خلق الساعه را دارند یا از مربیان ایرانی سرشناس در کادر فنی خود استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز