خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش پراکنده باران در برخی از مناطق کشور / کاهش دما در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۲۷۷

کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی و آب و هوایی استان های کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز در شمال آذربایجان شرقی، برخی نقاط اردبیل، سواحل غربی خزر، غرب مازندران، ارتفاعات گیلان، مازندران، تهران، البرز، قزوین و ارتقاعات زاگرس مرکزی رگبار پراکنده را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: فردا سه‌شنبه در برخی سواحل نقاط دریای خزر، اردبیل و برخی نقاط رشته کوه البرز وارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: از روز چهارشنبه تا جمعه در برخی نقاط غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را دارند.

وی تاکید کرد: در چند روز آینده در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل با وقوع گرد و خاک روبه‌روست.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: در چند روز آینده از فردا تا آخر هفته دمای کشور در نوار شمالی کشور ۵ تا ۶ درجه خنک‌تر می‌شود.

گودرزی تصریح کرد: در روز‌های پایانی هفته تمامی مناطق کشور با هوای خنک‌تری روبه‌رو می‌شوند و تهران هم امروز آسمانی صاف همراه با افزایش ابر را همراه خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان خاطرنشان کرد: حداکثر دمای تهران امروز به ۳۶ درجه سانتیگراد می‌رسد که از فردا روند کاهشی دما را خواهیم داشت و تا آخر هفته به ۳۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز