خبرگزاری کار ایران

اکبری خبر داد:

راه اندازی بازارهای روز در کاشان با هدف اشتغالزایی

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۱۷۱

مدیر امور شهری و شوراهای فرمانداری ویژه کاشان گفت: با هدف رونق کسب و کار و تنظیم بازار، بازارهای روز در شهرها و روستاهای این شهرستان راه اندازی و گسترش می یابد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، هادی اکبری در حاشیه کارگروه آیین نامه اجرایی ماده 16 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار شهرستان بیان کرد: برای بهبود محیط کسب و کار در وضعیت فعلی اقتصادی کشور و برابر بخشنامه‌های ابلاغی مبنی بر لزوم هم افزایی و بهره گیری از کلیه پتانسیل های موجود برای توسعه اشتغالزایی و رونق کسب و کارهای خرد، راه اندازی بازارهای روز در محل‌های مورد تایید این کارگروه، از سوی بخشداران و شهرداران پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: لازم است در شرایط ویژه اقتصادی کنونی با برنامه ریزی و افزایش سطح هماهنگی بین دستگاهی، از ظرفیت‌های متنوع اقتصاد شهری و روستایی شهرستان به نحوه مطلوب و به نفع عموم شهروندان استفاده شود.

مدیر امور شهری و شوراهای فرمانداری کاشان به اهمیت برپایی بازهای روز در توسعه اشتغال اشاره کرد و افزود: از این طریق به مسائل مهمی نظیر مقابله با گران فروشی و همچنین رونق کسب و کارهای خانگی با فراهم آمدن امکان عرضه تولیدات بومی محلی، توجه و رسیدگی می شود.

 اکبری دسترسی سریع قشر آسیب پذیر به خدمات و اقلام و کالای مورد نیاز، کاهش بار ترافیک درون شهری، ساماندهی مشاغل نیمه مزاحم و دست فروشان را از دیگر مزایای اجرای این طرح برشمرد.

 کارگروه آیین نامه اجرایی ماده 16 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار شهرستان به ریاست هادی اکبری از معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان و به دبیری رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد و جانمایی و احداث بازارچه های روز در نقاطی از شهر کاشان از جمله مسکن مهر و بلوار ساحلی از مصوبات این کارگروه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز