خبرگزاری کار ایران

شهردار گرمدره:

شهر توسعه مند با رعایت قانون در برابر مخاطرات و حوادث، ایمن خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۱۲۹

شهردار گرمدره گفت: ایجاد شهری توسعه مند در گرو رعایت قانون است و با رعایت قانون و قانونمداری دارای شهری ایمن در برابر مخاطرات و حوادث خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، دادخواه ضمن تاکید بر موارد رعایت نکات قانونی و برابر پروانه به سازندگان ساختمانی در این شهر اظهار کرد: برای داشتن شهری آباد و به دور از هرگونه‌ مشکلات زیرساختی در بحث ساخت و ساز همه شهروندان موظف به رعایت موارد قانونی برابر پروانه ساختمانی خود هستند و شهرداری در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برابر قانون رفتار خواهد کرد و هیچگونه مماشاتی پذیرفته نیست.

دادخواه بیان کرد: ایجاد شهری توسعه مند در گرو رعایت قانون است و با رعایت قانون و قانونمداری دارای شهری ایمن در برابر مخاطرات و حوادث خواهیم بود.

وی هشدار داد: گشت های ویژه ای همه روزه در سطح شهر در این خصوص به گشت زنی می پردازند و خوشبختانه هیچگونه ساخت و ساز غیرمجازی در سطح شهرگرمدره وجود نداشته و در حال کنترل ساخت و سازها در این خصوص هستیم. 

شهردار گرمدره ضمن تشکر از سازندگان در خصوص رعایت پروانه های ساختمانی در ساخت و سازها ها ابراز امیدواری کرد که تلاش می شود این روند در سطح گرمدره حفظ شده و ادامه پیدا کند.

جلسه شهردار گرمدره با سازندگان این شهر در حالی برگزار شد که طی ماه جاری هشدارهای شهردار گرمدره به سازندگان ساختمانی حاوی موارد مهمی از جمله افزایش جرائم چندبرابری ماده صد بود که در صورت عدم رعایت آن توسط شهروندان و سازندگان با جرایم چند برابری روبرو خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز