خبرگزاری کار ایران

نژاد فلاح خبر داد:

کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز حائز رتبه دوم کشوری شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۰۵۴

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز گفت: کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز رتبه دوم اقدامات در ارزیابی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بین 31 استان کشور کسب کرد.

به گزارش ایلنا از البرز ، یاسر نژاد فلاح با اعلام این خبر افزود: رویکرد اجرای برنامه های مبارزه با قاچاق کالا وارز در سال جهش تولید هوشمندانه، متناسب و همه جانبه و مبتنی بر سه اصل آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و آموزش است.

وی ادامه داد: پیرو تاکیدات و رهنمودهای استاندار البرز مبنی بر ضرورت تعامل دستگاههای عضو، با دو نگاه نرم افزاری و سخت افزاری در راستای تحقق جهش و حمایت از تولید، فراهم کردن فضای کسب و کار و امنیت روانی و اقتصادی در سطح استان با هدف مبارزه همه جانبه با پدیده قاچاق کالا و ارز و اجرای برنامه های ابلاغی اقدام شد.

نژاد فلاح گفت: هر ساله ارزیابی برنامه های فرهنگی و اجتماعی از سوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در  سالروز صدور فرمان تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، صورت می پذیرد. 

وی افزود: کمیسیون‌ برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز در اجرای برنامه‌ها با رویکرد هوشمندانه، متناسب و همه جانبه  و مبتنی بر سه اصل آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و آموزش برابر ارزیابی های صورت گرفته از سوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا وارز منطبق بر شاخص‌های پیش‌بینی شده در سه حوزه رسانه‌ای، فرهنگی و مشارکت‌های مردمی موفق به کسب رتبه دوم بین 31 استان کشور شده است.

این مسئول اضافه کرد: کسب این جایگاه مرهون عزم و تعامل تمامی دستگاه های عضو و دخیل در امر مبارزه با مواد مخدر است که لازم می دانم به سهم خود قدردان تلاش، تعامل و همکاری تمامی دستگاه های عضو باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز