خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری کرمانشاه:

امکانات بیت المال خرج تبلیغات انتخابات نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۰۵۲

رئیس ستاد انتخابات استان و معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی کارکنان دستگاههای اجرایی و مجریان در انتخابات گفت که امکانات بیت المال خرج تبلیغات انتخابات نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری ، "حسین خوش اقبال" در نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونا شهرستان اسلام آباد غرب که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: علیرغم شرایط کرونا و تنگناهای تحریمی، مردم پای نظام ایستاده و همراهی تقدیرآمیزی با تصمیمات ستاد ملی کرونا و کادر درمانی داشته اند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر ضرورت تغییر شیوه مدیریت ها متناسب با توجه به ادامه دار بودن کرونا افزود:مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را نیز با تبعیت از پروتکل‌های بهداشتی بدون مشکل و باشکوه پشت سر می گذاریم.

 وی ضرورت رعایت پروتکل ها در فرایند انتخابات را یادآور شد و گفت: از ستادهای انتخاباتی می خواهیم که سلامت جامعه را به عنوان اولویت لحاظ داشته و در رعایت پروتکل ها نقش آفرین باشند.

خوش اقبال تصریح کرد: توقع از کاندیداها بعنوان افرادی که قرار است در مسند قانونگذاری باشند رعایت پروتکل ها و سلامت جامعه و پایبندی به مصوبات ستادکرونا است.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر تامین نیاز های بهداشتی شعب اخذرای خاطرنشان کرد:آخرین اخبار حکایت از این دارد که وضعیت استان برای برگزاری انتخابات مطلوب است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر مراقبت بیشتر از سلامت مردم افزود: جامعه به امید مسئولین در محافل و انتخابات مشارکت می کنند از این رو باید با رعایت پروتکل ها به مردم اطمینان خاطر داد.

خوش اقبال در اشاره به بازگشایی مدارس گفت : این اقدام بر اساس تصمیم و مصوبه ستاد ملی کرونا بوده البته پیش بینی های مطلوبی از سوی آموزش و پرورش صورت گرفته است. 

وی از خانواده ها و خیران استان خواست که در بازگشایی مدارس و تامین نیازهای بهداشتی کمک حال آموزش و پرورش باشند تا هیچ دانش اموزی بخاطر نداشتن امکانات از تحصیل محروم نماند.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه اسلام آباد غرب بعنوان دومین شهرستان استان دارای مردمان فهیم عالم و بافرهنگ است تاکید کرد: نگرانی در مورد اخباری که در مورد مباحث قومی و قبیله ای مطرح میشود نداریم چرا که مطمئنیم مردم این مسائل را مدیریت خواهند کرد. 

خوش اقبال به کاندیداها توصیه کرد که شرایط و قوانین را رعایت کرده و پس از انتخابات رقابت ها را به رفاقت برای توسعه شهرستان و استان تبدیل کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مجریان مسئولیت برگزاری سالم انتخابات را برعهده دارند تاکید کرد: به هیچ وجه کارکنان دستگاهها حق دخالت له یا علیه کاندیدایی را ندارد و اگر مدیر یا کارکنانی از امکانات دستگاهها برای تبلیغات بهره برداری کنند بشدت برخورد می کنیم.

خوش اقبال با ابراز امیدواری به حضور با شکوه مردم شهرستان اسلام آباد غرب در انتخابات تاکید کرد: امیدواریم که در انتخابات نیز تجربه های مثبت ماه رمضان و عزاداری های محرم با همراهی مردم تکرار شده و اطمینان داریم که حاشیه ای برای شهرستان و استان ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز