خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر تبریز تصویب شد؛

پرداخت دو میلیارد تومان بودجه مشارکتی برای ساخت سریال جلال ۲

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۸۴۲

لایحه شهرداری تـبریز مبنی بر پرداخـت مبلغ دو میلیارد تومان به منظور مشارکت شهرداری تبریز با صدا و سیمای استان در تهیه و تولید سریال جلال ۲ جهت تأمین قسمتی از هزینه‌های آن بصورت غیرنقدی در متمم بودجه مصوب سالجاری سازمان فرهنگی شهرداری تبریز بررسی و تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، شکور اکبرنژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز در این خصوص گفت: کمیسیون فرهنگی با سه شرط که فیلمنامه توسط آقای لزیری و مصطفائی به عنوان افراد فرهنگی و ناظر مالی شهرداری بررسی شود و از پتانسیل های هنرمندان تبریز در این زمینه استفاده شود با این مصوبه موافقت کرده است.

وی اضافه کرد: برخی‌ها نگران هستند مقطعی از تاریخ که در این‌سریال روایت می‌شود به طور کامل روایت می‌شود یا خیر‌، فرزندان نخبه در صداوسیمای تبریز وجود دارد که پتانسیل های آنها نادیده گرفته می‌شود.

فرج محمد قلی‌زاده عضو شورای شهر تبریز در پاسخ به اکبرنژاد گفت: وقتی کمیسیون نظر خود را می‌گوید لازم است به مخالفین‌نیز وقت داده شود .

وی اظهار داشت: پیشنهاد دارم این پول برای هنرمندان و فعالیت فرهنگی به خصوص اصحاب تئاتر که هیچ مرجعی از آنها حمایت نکرده است اختصاص یابد نه به صداوسیما که سازمانی ملی است و بودجه ملی دارد.
 
قلیزاده تصریح کرد: وظیفه ذاتی صدا وسیما تولید فیلم است همانطور که جلال یک ساخته شد.

رئیس شورای شهر تبریز گفت: از شهرداری می‌خواهیم‌ هرچه سریعتر نسبت به تکمیل سالن‌های تئاتر اقدام‌کند.

شهرام دبیری از کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز خواستار ارائه لایحه‌ای برای نحوه حمایت از هنرمندان شهر به شورای شهر شد.

پس از کش و قوس فراوان پرداخت ۲ میلیارد تومان بودجه مشارکتی شهرداری تبریز برای ساخت سریال جلال ۲ در صداوسیمای آذربایجان شرقی تصویب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز