خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اصفهان مطرح کرد:

شهر برای معلولان و دوچرخه سواران مناسب سازی شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۸۰۰

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: از شهرداران مناطق می خواهم حتما با دوچرخه در مناطق خود رکاب بزنند و مشکلات را حتما با وجود اعتبارات رفع کنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی امروز در یکصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای شهر، اظهار داشت: پیش از دهه اول محرم این نگرانی وجود داشت که مبادا در محافل عزاداری مشکلی ایجاد شود که خوشبختانه با محوریت ستاد کرونا و با همکاری هیات‌ها خوشبختانه عبور بسیار خوبی را از این دهه داشتیم که هم عزاداری ها انجام شد و هم مشکلات حادی را شاهد نبودیم و از همه افرادی که کمک کردند، تشکر می کنیم.

رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید ادامه داد: ۸۰۰ هزار دانش آموز قرار است در اصفهان در کنار معلمان خود تلمذ کنند و امیدواریم روز به روز میل و رغبت به درس خواندن بیشتر شود و بدون دل نگرانی آموزش دنبال شود.

وی افزود: ضرورت توجه به مناسب سازی شهر برای معلولان و دوچرخه سواران که با همه تلاش ها هنوز این اتفاق رخ نداده است و از شهرداران مناطق می خواهم حتما با دوچرخه در مناطق خود رکاب بزنند و مشکلات را حتما با وجود اعتبارات رفع کنند.

نصراصفهانی افزود: شهر برای شهروندانی که می خواهند از دوچرخه استفاده کنند مناسب نیست؛ شاید از دور مناسب به نظر برسد اما یک ویلچر یا دوچرخه را اگر در شهر پیش ببریم مشکلات را خواهیم دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز