خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان کرج خبر داد:

ثبت رأی با خودکار شخصی جایگزین اثر انگشت/ توزیع 35 هزار ماسک در 908 شعبه اخذ رأی

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۷۶۹

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد از پیش‌بینی و توزیع 35 هزار ماسک در شعب اخذ رأی خبر داد و تأکید کرد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، رأی دهندگان با خودکار شخصی آراء خود را ثبت و به صندوق واریز کنند.

به گزارش ایلنا، غفور قاسمپور در جمع روسای کمیته های هفتگانه ستاد انتخابات شهرستان کرج, ضمن آسیب‌شناسی روند برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس به تشریح و تبیین بایدها و نبایدهای انتخاباتی پرداخت و  بسترهای برگزاری انتخاباتی با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی را نیز بعنوان چارچوب های اصلی در فرایند اجرا، فرا روی مجریان امر قرار داد.

قاسمپور، برگزاری این انتخابات با ترکیبی از نیروهای ارزشی، توانمند و شریف در این نهاد حاکمیتی را نقطه قوت ارزیابی کرد و گفت: تمام تلاش ما برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و بی حاشیه است.

فرماندار  مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد همچنین با تأکید بر رعایت دستور العمل های بهداشتی در کلیه مراحل برگزاری انتخابات، از پیش‌بینی 35 هزار ماسک برای توزیع در شعب اخذ رأی خبر داد و گفت: ترکیبی از نیروهای جوان و کارآزموده در میدان اجرای کار حضور دارند و با تمهیداتی که اندیشیده شده است بدون هیچ دغدغه ای مردم پای صندوق های اخذ رأی حاضر می شوند.

وی همچنین با اشاره به برداشته شدن الزام ثبت اثر انگشت در این مرحله از انتخابات نیز تأکید کرد که تمام عوامل اجرایی و رأی دهندگان با خودکار شخصی در شعب اخذ رأی آراء خود را ثبت کنند.

در این جلسه روسای کمیته های هفتگانه ستاد انتخابات آخرین اقدامات خود را به فرماندار قاسمپور گزارش دادند.

مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه 21 شهریورماه در سه حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد برای راهیابی سومین نماینده از استان البرز به ساختمان بهارستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز