خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد:

سهمیه لاستیک استان قزوین جوابگوی نیازهای حمل و نقل نیست

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۵۴۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از توزیع بیش از 11 هزار حلقه لاستیک بین ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بار و مسافر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: با توجه به موقعیت ویژه استان در تولیدات صنعتی و کشاورزی میزان سهمیه اختصاص یافته به استان کافی نیست و باید افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، جواد حق لطفی افزود: استان قزوین سالانه  به 40 هزار حلقه لاستیک نیاز دارد که سهمیه موجود آن تکافوی نیازها را نکرده  و میزان عرضه با تقاضای این کالا همخوانی ندارد.

وی اضافه کرد: به همین جهت از چند ماه گذشته  مکاتبات و پیگیری های لازم از سوی این اداره کل در شورای حمل و نقل و کمیسیون‌های مربوطه به طور مستمر انجام شده  تا بتوانیم این سهمیه را در سامانه سازمان صنعت، معدن و تجارت افزایش دهیم.

حق لطفی ادامه داد: در آخرین جلسه ای هم که طی ماه جاری به منظور بررسی مشکلات نحوه توزیع لاستیک خودروهای سنگین و سبک استان در استانداری برگزار شد این موضوع بار دیگر از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مطرح شد.

وی گفت: در این جلسه با توجه به نیاز مبرم استان قزوین و کمبودهای موجود در حوزه لاستیک، مقرر شد در سریع ترین زمان ممکن نسبت به پیگیری تخصیص لاستیک یعنی چهار درصد سهم استان از لاستیک های انباشت شده در گمرک اقدام لازم انجام شود.

حق لطفی یادآور شد: همچنین الزام اداره کل صنعت، معدن و تجارت به  ارسال گزارش تخلفات انجام شده از سوی نمایندگی های توزیع لاستیک به تعزیرات حکومتی و تسریع تعزیرات حکومتی در تعیین تکلیف پرونده های مرتبط با این تخلفات از دیگر مصوبات این نشست در حوزه لاستیک بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در خصوص نحوه دریافت لاستیک افزود: برای دریافت لاستیک پس از اختصاص سهمیه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به هر استان و معرفی عاملان فروش رانندگان بر اساس ظرفیت و پیمایش ناوگان خود حواله لاستیک مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز