خبرگزاری کار ایران

بهره مندی کیوسک داران توزیع کننده مطبوعات در قزوین از تخفیف اجاره بها

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۵۴۰

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین گفت: کیوسکداران توزیع کننده مطبوعات در شهر قزوین از تخفیف ۲۰ درصدی در پرداخت اجاره بها بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، وحید مقدم سلیمی روز شنبه با بیان اینکه از سال ۸۸ امور این کیوسک‌ها بر عهده این سازمان قرار گرفته است، افزود: قرارداد مبالغ اجاره‌بهای کیوسک‌ها هر سه سال تعیین ‌شده بود تا اینکه با پایان آخرین قرارداد سه‌ ساله در شهریورماه سال گذشته، لایحه پیشنهادی افزایش اجاره ‌بها به شورا ارسال‌ شد.

وی اظهار داشت: لایحه افزایش اجاره‌ بهای کیوسک‌های مطبوعاتی از سوی این سازمان ارائه شد که طی آن افزایش ۲۰۰ درصدی اجاره‌بهای کیوسک‌های سطح شهر درخواست گردید.

مقدم سلیمی اضافه کرد: اجاره‌بهای واقعی این کیوسک‌ها خیلی بالاتر از مبلغ تعیین‌ شده از سوی کارشناسان رسمی دادگستری است اما شهرداری نرخ حداقلی را در این خصوص تعیین کرده است و در حال حاضر سالانه ۳۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان بابت اجاره‌بها دریافت می‌شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری قزوین با بیان اینکه این کیوسک‌ها حق کسب دارند و بیش از ۲۰ سال است که مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۵ کیوسک سطح شهر قزوین روزنامه می‌فروشند و با طرحی که ارایه داده ایم اجاره‌بهای این کیوسک‌ها که مطبوعات را نیز در کنار سایر اجناس می‌فروشند با ۲۰ درصد تخفیف دریافت خواهد شد.

وی افزود: از سال ۸۷ نیز ۱۵ کیوسک موجود در شهر قزوین در قالب مزایده و تعدادی از آنها نیز به خانواده شهدا، معلولان و مددجویان کمیته امداد واگذار شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز