خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی سمنان مطرح کرد:

تجاری‌سازی طرح‌های دانش بنیان با حمایت کمیته امداد و شرکت شهرک‌های صنعتی

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۵۳۸

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان برای تجاری‌سازی طرح های دانش بنیان خبر داد و گفت: کارفرمایان در صورت به‌کارگیری هر مددجو در نواحی صنعتی، تسهیلات قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون تومانی تا سقف دو میلیارد تومان دریافت می‌کنند.

به گزارش ایلنا سمنان ، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در دیدار با حسن آل‌بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به اینکه کارفرما در صورت دریافت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه متعهد می‌شود که فرد به‌کارگیرنده را به مدت سه سال در بنگاه اقتصادی خود مشغول به کار کند، تصریح کرد: در صورت به کارگیری مددجو معرفی‌شده از سوی کمیته امداد، کارفرما از  پرداخت حق بیمه به مدت دو سال معاف و این حق بیمه  توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود.

محسن مسعودیان راد با بیان اینکه در مناطق محروم با باهدف کمک به ایجاد اشتغال، شرایط ویژه‌ای برای کار فرمایان در نظر گرفته‌شده است، تصریح کرد: در این مناطق  علاوه بر معافیت کارفرمایان از  پرداخت دو سال حق بیمه ، از تسهیلات قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون تومان به ازای هرمددجو برخوردار می‌شوند.

حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی از سامانه هوشمند حمل‌ونقل جاده‌ای ناوا

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی از اپلیکیشن حمل‌ونقل جاده‌ای ناوا که توسط نخبگان کمیته امداد طراحی‌شده است خبر داد و گفت: هدف از طراحی و ساخت این سامانه، دسترسی و ارتباط راحت شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل با رانندگان کامیونت است.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان در پایان یادآور شد: در این سامانه، شرکت‌ها  و مؤسسات حمل‌ونقل  با رانندگان کامیون به ‌راحتی باهم  در ارتباط بوده و از ظرفیت‌های موجود در سیستم حمل‌ونقل نهایت بهره‌وری و استفاده را خواهند برد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی‌ استان سمنان با تاکید بر ضرورت  ایجاد بانک اطلاعاتی مددجویان باهدف شناسایی مهارت افراد برای به‌کارگیری در شرکت‌های صنعتی گفت: از ظرفیت‌های خوبی که کمیته امداد برای کارفرمایان در نظر گرفته است، باید بهره برد.

حسن آل‌بویه ضمن حمایت از طرح‌های اشتغال دانش‌بنیان کمیته امداد استان سمنان، تصریح کرد: برای  اختراعات مددجویان که نیاز به تجاری‌سازی دارند، شریک تجاری تعریف می‌شود.

وی از در اختیار دادن یک محل کار برای ایده پردازان کمیته امداد خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مددجویان  در شرایط سخت زندگی کردند در صورت حمایت استعداد آن‌ها نیز شکوفا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز