خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:

وضعیت استان مرکزی با توجه به سفرهای اخیر نگران کننده است

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۳۵۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: با توجه به آماری که وزارت راه و شهرسازی منتشر کرده، استان مرکزی دومین استان کشور در میزان ثبت ورودی و خروجی سفرهای تعطیلات اخیر شناخته شده است که این موضوع برای استان نگران کننده است.

به گزارش ایلنا، سید محمد جمالیان افزود: نگرانی های بسیاری در خصوص تشدید شیوع ویروس کرونا در نتیجه سفرهای انجام شده در تعطیلات اخیر وجود دارد و احتمال می رود که در 10 روز آینده استان مرکزی با پیک و بحران مجددی در آمار بالای مبتلایان به بیماری کووید 19 مواجه شود.

وی ادامه داد: با توجه به آخرین وضعیت ویروس کرونا در استان مرکزی، نگران وضعیت استان برای پیک مجدد شیوع این ویروس طی 10 روز آینده هستیم. در این راستا انتظار داریم تا مردم تا حد امکان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال جاری، سال تحصیلی مدارس از 15 شهریور ماه آغاز می شود، با بازگشایی مدارس به صورت مجازی یا غیرمجازی انتظار می رود که شــهروندان از ترددهای غیرضروری اجتناب کرده و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را همچنان جدی بگیرند تا کادر درمانی استان با بحران جدی و پیک مراجعه مبتلایان روبرو نشوند.

جمالیان تصریح کرد: در حال حاضر  شهرهای اراک، دلیجان، ساوه، فراهان و کمیجان در وضعیت قرمز ویروس کرونا قرار دارند و شهرهای محلات، خمین، آشتیان در وضعیت نارنجی و بقیه شهرهای استان مرکزی در وضعیت زرد هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز