خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

شورای شهر الوند با جدیت پیگیر رفع دغدغه‌ها است/ برخی‌بدنبال ایجاد حاشیه برای شورا هستند/ هیچ کدام از اعضای شورای شهر مشکل سکونت ندارند

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۳۱۷

رئیس شورای شهر الوند گفت: شورا با جدیت پیگیر رفع دغدغه های شهروندان در ارائه با کیفیت خدمات شهری و انجام پروژه های عمرانی است.

سهراب ذاکری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، ضمن اشاره به برنامه های در دست اجرای مجموعه مدیریت شهری الوند، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در شورای شهر تعدادی از پروژه های اولویت دار شناسایی شده و با پیگیری و تاکیدات شورا، نیروهای پرتلاش شهرداری جهت اجرایی شدن آنها در حال انجام اقدامات لازم است.

ذاکری تصریح کرد: اعتبارات پروژه آسفالت کمربندی حد فاصل میدان مدافعان حرم تا میدان شهید سلیمانی تامین شده و این پروژه توسط واحد عمران شهرداری و با همکاری کارخانه آسفالت کاسپین در حال انجام است.

وی گفت: مطالعات پروژه احداث سر درب ورودی خیابان امام خمینی(ره) و اصلاح کف پوش بخشی از  ورودی این خیابان به اتمام رسیده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

ذاکری در خصوص جاده سلامت افزود: عملیات عمرانی احداث جاده سلامت در مسیر میدان امام علی(ع) به سمت بوئین زهرا در حال انجام است.

رئیس شورای شهر الوند خاطر نشان کرد: همچنین با تاکیدات صورت گرفته، لکه گیری و آسفالت و اصلاح و بهسازی معابر شهری و کوچه ها بویژه در مناطق جنوبی شهر الوند توسط واحد امانی شهرداری به صورت مستمر و روزانه انجام می شود.

وی همچنین بیان داشت: در قالب طرح باز آفرینی شهری بررسی های لازم جهت تکمیل ادامه اصلاح خیابان ۸ متری مطهری توسط شهرداری انجام شده است و بزودی عملیات عمرانی آن انجام می شود.

مهندس ذاکری در ادامه اظهار داشت: علیرغم تمام مشکلات، دغدغه ها و کمبودها، خدمت صادقانه و بی منت به مردم و جلب رضایت مندی شهروندان عزیز اولویت اصلی شورای اسلامی شهر می باشد.

وی افزود: برهمین اساس به مردم شریف الوند قول می دهیم حواشی که اخیرا توسط برخی افراد با انگیزه‌های سیاسی، بعضا در راستای تامین منافع شخصی و جریانی و البته جهت بهره برداری در انتخابات سال آینده انجام می شود؛ تاثیری در اراده مجموعه مدیریت شهری در به انجام رساندن وظایف محوله ندارد و بالعکس انگیزه ما را برای کار و تلاش و خدمت مضاعف به شهر و شهروندان بیشتر خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر الوند تصریح کرد: ما باور داریم همه افراد در هر جایگاه و منصبی در مقابل قانون یکسان هستند و لباس، مقام و مسئولیت موجب مصونیت، تخلف یا فرار از قانون نیست و نخواهد بود.

مهندس ذاکری تاکید کرد: در صورت ایراد هر گونه اتهام واهی یا ورود غیر فنی، غیر منطقی و البته غیر قانونی به مسائل مدیریت شهری و همچنین تخلف از قوانین و مقررات توسط هر ارگانی، ما مطابق وظیفه ای که داریم در جهت دفاع از حقوق موکلین مان از مراجع ذیربط و مجاری قانونی با جدیت تمام موضوعات را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: البته شهروندان محترم همچون گذشته می توانند درخواست ها و دغدغه های خود در حوزه های مختلف مدیریت شهری را مستقیما از طریق ارتباط با دفتر شورای شهر مطرح نمایند و اعضای شورای شهر با جدیت و بصورت مداوم پیگیر و پاسخگوی مشکلات شهروندان عزیز هستند.

وی اضافه کرد: مطابق مستندات ارائه شده به فرمانداری و استانداری، هیچ کدام از اعضای شورای شهر مشکل سکونت نداشته و همه منتخبین مردم بصورت تمام وقت در شهر حضور دارند و در محل کار خود و همچنین در دفتر شورای شهر و شهرداری الوند در خدمت شهروندان عزیز خواهند بود.

رئیس شورای اسلامی شهر الوند بیان داشت: متاسفانه برخی افراد اطلاع چندانی از قوانین ندارند و صرفا جهت تشویش اذهان عمومی مطالب غیر واقعی را مطرح می نمایند که قطعاً در راستای ارائه پاسخ منطقی به آنها از طریق مجاری قانونی پیگیری و اقدامات لازم انجام خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز