خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز خبر داد:

کرج میزبان همایش یادیاران در چهل سالگی دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۳۰۹

معاون استاندار و فرماندارشهرستان کرج از هماهنگی برگزاری برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس خبر داد و گفت: همزمان با سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شعار محوری و راهبردی «ما قوی هستیم» برنامه های این ایام را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، غفور قاسم پور در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در محل فرمانداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: چهل سالگی دفاع مقدس در انقلاب اسلامی افتخار بزرگی برای ملت ایران و بخصوص رزمندگان و ایثارگران است و باید برنامه های مرتبط با آن به خوبی برنامه ریزی شود چراکه فرصتی بسیار مناسب است و قطعا می تواند آثار و برکات فراوانی داشته باشد.

وی افزود: امروز مدافعان سلامت با فداکاری ها و از خودگذشتگی هایی که از خود نشان دادند و بار دیگر ثابت کردند که رمز پیروزی و سربلندی ملت ایران در مقاومت و از خودگذشتگی است و این روحیه متاثر از فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است.

فرماندار کرج گفت: در شرایطی که در نتیجه کرونا برای کشور ایجاد شده هرچقدر که بتوانیم از فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس استفاده کنیم قطعا برای عبور از بحران ها و مشکلات موفق تر خواهیم بود.

معاون استاندار در ادامه از برگزاری «همایش یادیاران» در کرج مرکز استان البرز همزمان با چهل سالگی دفاع مقدس خبر داد و  با تأکید بر ضرورت هماهنگی بین بخشی دستگاه ها ی متولی امر جهت هر چه پربار تر برگزار شدن برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: کلیه دستگاه ها و نهادهای متولی نهایت همکاری تعامل و هم افزایی را در باشکوه برگزار شدن برنامه های این هفته داشته باشند.

وی افزود: در صورت نیاز تمهیدات ترافیکی و انتظامی از محل های دسترسی به این همایش استانی پیش بینی خواهد شد.

قاسمپور المان سازی پادگان شهید شرع پسند متناسب با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس  و  مرمت و بازسازی گلزار شهدای بیلقان را نیز از دیگر اقدامات لازم در دستور کار دستگاه ها ی متولی امر قرار داد.

پیش بینی توزیع 5 هزار بسته حمایتی دانش آموزی و 9 هزار بسته بهداشتی با همکاری شهرداری های استان و اصناف کرج از جمله مصوبات جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد دفاع مقدس بود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز