خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری البرز:

با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس البرز نواخته شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۲۷۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید در ۲ هزار ۷۱۳ مدرسه دولتی و غیر دولتی استان، گفت: با رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی، بیش از ۴۳۱ هزار ۷۶۷ دانش آموز با برنامه ریزی های لازم به پیشواز سال تحصیلی می روند.

به گزارش ایلنا از البرز، نورمحمد فردی امروز در مراسم بازگشایی مدارس سال تحصیلی ۱۴۰۰_۹۹ که با حضور بطحائی، معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان در مدرسه شهید محمد زارع شهرستان کرج همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: امسال با فراز و نشیب هایی روبرو بودیم و شیوع ویروس کرونا باعث شد تا در سال تحصیلی جدید نتوانیم از ظرفیت های مدارس به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی افزود: امروز ۲ هزار ۷۱۳ مدرسه دولتی و غیر دولتی در استان البرز همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

معاون استاندار گفت: آغاز سال تحصیلی جدید با رعایت سختگیرانه  پروتکل های بهداشتی با بیش از ۴۳۱ هزار ۷۶۷ دانش آموز با برنامه ریزی های لازم به پیشواز  سال تحصیلی می روند.

فردی تصریح کرد:  امروز بزرگترین و تاثیرگذارترین رویداد فرهنگی در استان  با ۲۳ هزار ۳۸۹ فرهنگی آغاز می‌شود که دو سوم از فرهنگیان خانم ها و یک سوم آقایان هستند. 

وی با اشاره به سخنان یکی از مشاهیر گفت: هنر تعلیم و تربیت و حکومت‌داری در بین تمامی ابداعات بشری از همه کارها سخت تر است و در حقیقت کار فرهنگی، تربیتی ظرافت خاص خود را دارد و باید تمام امکانات و تجهیزات در حمایت از تعلیم و تربیت باشد. 

وی افزود: در سطح کشور حدود 3 میلیون کارمند مشغول فعالیت هستند که حدود یک، سوم آنها فرهنگی بوده و این نشان می دهد که خانواده آموزش و پرورش خانواده عریض و طویلی است که توجه به آن باعث رشد و توسعه کشور و تقویت علم خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز