خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان خبر داد:

شناسایی ۷ بیمار مبتلا به کرونا در اردستان/ رکورد ابتلای روزانه به ویروس کرونا شکسته شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۰۴۹

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان از شناسایی ۷ بیمار مبتلا به کرونا و شکسته شدن رکورد ابتلا به این بیمار در اردستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حسن ذبیحی اظهار کرد: از روز پنجشنبه تا روز جمعه (۱۳۹۹/۶/۱۴) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 7 بیمار مبتلا به کرونا ( مرد 47 ساله و زن 29 ساله از اردستان، نوجوان 17 ساله و زن 36 ساله از زواره ، زن 62 ساله از مهاباد ، زن 65 ساله از روستاهای بخش مرکزی و زن 61 ساله از روستاهای بخش زواره) شناسایی شده  است.

وی با توجه به آمار مبتلایان ،افزود: رکورد ابتلای روزانه به ویروس کرونا در اردستان شکسته شد.

ذبیحی تصریح کرد:با شناسایی این افراد مجموع بیماران کووید 19 شناسایی شده در شهرستان اردستان  296 نفر هستند.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان اردستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون 248  نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان ترخیص شده اند و تا امروز  1510  آزمایش تشخیص کووید 19 در شهرستان انجام شده است.

ذبیحی تاکید کرد: وضعیت شهرستان اردستان از نظر شیوع بیماری کووید۱۹ در وضعیت هشدار و به رنگ نارنجی است.

این درحالی است که مدیر آموزش و پرورش اردستان در روز پنجشنبه از بازگشایی مدارس و آموزش حضوری در این شهرستان خبر داده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز