خبرگزاری کار ایران

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال؛

سکان هدایت ذوب آهن در دستان رحمان رضایی

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۰۴۵

روابط عمومى و امور بین الملل باشگاه فرهنگى- ورزشى ذوب آهن اصفهان در اطلاعیه ای اعلام کرد رحمان رضایی سرمربی سبز پوشان اصفهانی در لیگ برتر بیستم شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در اطلاعیه باشگاه ذوب آهن آمده است: رحمان رضایى بازیکن اسبق تیم فوتبال ذوب آهن که در هفته هاى پایانى دوره نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به تیم فوتبال ذوب آهن پیوسته بود، با توجه به روحیه جوانگرایى و انگیزه ایشان، به عنوان سرمربى تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دوره بیستم لیگ برتر فوتبال ایران انتخاب شد.

در حالی که صحبت از حضور مجدد امیر قلعه نویی در اصفهان و توافق با سبز پوشان ذوب آهن برای فصل بیستم لیگ برتر بود خبرها حاکی از آن است که این توافق صورت نگرفت و شامگاه جمعه خبر انتخاب رحمان رضایی به عنوان سرمربی ذوب آهن روی خروجی سایت باشگاه قرار گرفت.

پیش تر این دل نگرانی برای هواداران ذوب آهن وجود داشت که به دلیل نبود سرمربی و محکم نبودن بندهای قرار داد بازیکنان تیم، آنها در آستانه پیشنهادهای جدید قرار بگیرند.

برای مثال در بند مبلغ قرارداد بازیکنی مانند پهلوان که توسط محمدی مدیرعامل وقت ذوب آهن در ابتدای فصل نوشته شده بود، برای یک فصل و نیم پیش رو عبارت توافقی ذکر شده بود؛ به همین دلیل به راحتی احسان پهلوان پس از عدم توافق مالی با ذوب آهن و پیشنهادات اغوا کننده مانند پرسپولیس راه جدایی را در پیش گرفت.

از طرفی سبز پوشان اصفهانی بجز بازیکنان خارج شده از لیست در چند پست نیاز مبرم به تقویت و جذب بازیکن خواهند داشت و حالا انتخاب سرمربی در این زمان برای نقل و انتقالات بسیار حائز اهمیت بوده و با توجه به بودجه باید برنامه ریزی دقیقی صورت پذیرد.

باید منتظر ماند و دید رحمان رضایی می تواند پس از ناکامی های مکرر ذوب آهن ، سبز و سفید پوشان اصفهانی را به جایگاه مطلوبی در لیگ برتر فوتبال کشور برساند یا خیر؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز