خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج رسانه استان خبر داد:

دفتر حمایت حقوقی اصحاب رسانه خراسان رضوی راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۰۰۹

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: دفتر حمایت حقوقی خبرنگاران استان با همکاری یک مجموعه حقوقی فعال شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، عباس محمدیان در این خصوص افزود: ارائه مشاوره رایگان حقوقی، برگزاری دوره‌های آموزشی حقوقی، خدمات وکالت رایگان، کمک به حل پرونده‌های حقوقی و مداخله برای حل اختلافات رسانه‌ای از مهم ترین برنامه های این دفتر است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با مجموعه حقوقی دهکده بین المللی سفید فرزانگان عدالت ادامه داد: این تفاهم‌نامه در راستای ارائه خدمات تخصصی حقوقی به اصحاب رسانه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: این اتفاق در کشور بی نظیر است و بر اساس این تفاهم نامه، مجموعه‌حقوقی‌دهکده سفید با بکارگیری امکانات و خدمات تخصصی در آموزش و راهگشایی مسائل حقوقی خبرنگاران فعال خواهد بود.

محمدیان افزود: در این راستا کارگروه حمایت حقوقی از خبرنگاران تشکیل می شود و سطح بهداشت حقوقی برای ‌پیشگیری از بروز اختلافات را افزایش خواهیم داد.

وی ادامه داد: تلاش برای ارتقای دانش حقوقی اهالی رسانه که باعث بروز برخی مشکلات و تشکیل پرونده برای این قشر می شود از اولویت های این همکاری دوجانبه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: طبق این تفاهمنامه، از ظرفیت دهکده سفید برای در اختیار داشتن وکیل برای پیگیری پرونده های خبرنگاران استفاده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز