خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه مطبوعات استان خبر داد:

پرداخت کمک بلاعوض به نشریات محلی آسیب‌دیده از کرونا در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۰۰۴

مدیرعامل خانه مطبوعات کرمانشاه از واریز کمک بلاعوض به حساب مدیران نشریات محلی استان که از کرونا آسیب دیده‌اند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، وحید نیشابوری با اشاره به پیگیری های بسیار جهت تخصیص اعتبار برای پرداخت یک فقره تسهیلات بلاعوض به نشریات محلی استان اظهار داشت: با توجه به تعطیلی موقت و یا کاهش فعالیت نشریات محلی به دلیل رکود ناشی از کرونا و در جهت حمایت از این صنف، با مکاتبات و پیگیری‌های متعدد اعتباری هر چند اندک جهت تخصیص تسهیلات بلاعوض دریافت و روز گذشته به حساب مدیران مسئول نشریات محلی استان واریز شد.     

وی در ادامه در خصوص اختصاص تسهیلات قرض الحسنه جهت حمایت از نشریات استان گفت: با توجه به هزینه‌های مختلف نشریات محلی از جمله هزینه سرسام آور چاپ واجاره دفاتر و در جهت جبران بخشی از این هزینه‌ها، تسهیلات ویژه ای به شکل قرض الحسنه با همکاری صندوق کار آفرینی امید در نظر گرفته شده که روند پرداخت آن از فردا (شنبه، ۱۵ شهریور) آغاز و اولین گروه از مدیران مسئول نشریات استان جهت دریافت این تسهیلات به این صندوق معرفی شدند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمانشاه در خصوص نحوه معرفی مدیران مسئول نشریات جهت دریافت این تسهیلات گفت: این تسهلات در یک سیکل زمانی مشخص به مدیران مسئول پرداخت می‌شود که بر اساس دستورالعمل صندوق کار آفرینی امید هر هفته هشت نفر جهت دریافت به صندوق معرفی خواهند شد.

نیشابوری تصریح کرد: درحال پیگیری برای اخذ تسهیلات قرض الحسنه دیگری از یکی از بانک‌های استان هستیم که در صورت تخصیص اعتبار نسبت به واگذاری آن به بخشی از اهالی رسانه که در چند ماه گذشته به دلیل کرونا بامشکل مواجه شده اند، اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمانشاه در پایان از همکاری و اهتمام استاندار کرمانشاه جهت تخصیص اعتبارات لازم برای این تسهیلات تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز