خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه :

یک و نیم تن موادمخدر در کرمانشاه کشف شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۰۰۳

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف حدود یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد در پنج ماه و نیم سپری شده از سال جاری خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ "علیرضا دلیری اظهار داشت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که یک هزار و ۴۵۷ کیلوگرم بوده حدود سه درصد رشد نشان می دهد.

وی ادامه داد: امسال با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر یک هزار و ۸۵۲ نفر از عوامل مرتبط با مواد مخدر در سطح استان دستگیر شدند که یک هزار و ۵۵۷ نفر آنها خرده فروش، ۱۰۸ نفر قاچاقچی، ۱۷ نفر حمل کننده مواد مخدر و ۲ نفر نیز مشارکت کننده بودند.

سرهنگ دلیری همچنین از دستگیری و جمع آوری ۵۲۷ معتاد متجاهر در کرمانشاه خبر داد و گفت: این افراد به مراکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه در ادامه به انهدام ۱۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان نیز اشاره کرد و گفت: در این خصوص نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۳ باند منهدم شده بود ۳۱ درصد رشد داشته ایم.

وی در پایان از اجرای هزار و ۳۱ طرح پاکسازی و مقابله ای با عناصر و توزیع کنندگان مواد مخدر خبر داد و گفت: نتیجه آن کشف حدود هزار و ۱۹۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز