خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان البرز:

خواب آلودگی راننده اتوبوس حادثه آفرید/ 28 نفر کشته و مجروح شدند

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۹۶۶

رئیس پلیس راه استان البرز، گفت: در پی واژگونی اتوبوس تبریز- تهران در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین محدوده روستای خور شهرستان ساوجبلاغ 2 نفر کشته و 26 تن مجروح شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا گودرزی، با اعلام ابن خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه کرج-قزوین محدوده روستای خور، بلافاصله ماموران پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی جوانب کار مشخص شد، اتوبوس مسافربری تبریز به تهران در ساعت 0730 صبح امروز به دلیل خواب آلودگی راننده اش در آزادراه کرج – قزوین محدوده روستای خور شهرستان ساوجبلاغ از جاده خارج شده و متعاقب آن دچار واژگونی شده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه 26 نفر از مسافران این اتوبوس مجروح و 2 تن جان خود را از دست دادند.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس اعلام شده است.

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه با تلاش ماموران پلیس راه و نیروهای امدادی مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند، خاطرنشان کرد: رانندگان عزیز به هیچ وجه در حالت خستگی و خواب آلودگی به رانندگی ادامه نداده و پس از ساعتی استراحت به سفر خود ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز