خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان هرسین :

تامین آب مهمترین نیاز روستا‌های هرسین است

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۸۰۵

فرماندار شهرستان هرسین گفت: حال و روز شهر‌های بیستون و هرسین اصلا خوب نیست و در این ۲ شهر نیازمند نوسازی و توسعه هستیم.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در نشست فرمانداران، شهرداران و بخشداران شرق استان کرمانشاه که با حضور مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در فرمانداری هرسین برگزار شد، گفت: هرسین با یک هزار و ۸۰ کیلومترمربع مساحت و ۷۸ هزار نفر جمعیت، ۲ بخش و چهار دهستان دارد که جزو شهرستان‌های کمتر توسعه یافته کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴۱ روستای هرسین دهیاری ندارند گفت: ۹۰ روستا دارای طرح هادی است که از این آمار تنها در ۳۰ روستا طرح هادی اجرایی شده است.

فرماندار هرسین با تاکید بر اینکه در هفت سال گذشته دولت تدبیر و امید اقدامات مطلوبی در این شهرستان انجام داده است، گفت: حوزه بزرگ راهی هرسین در این مدت تکمیل شده است.

شاه‌آبادی افزود: شهرداری هرسین در چند سال گذشته چهار میلیارد تومان آسفالت کرده است، اما کماکان برخی از کوچه‌های آن آسفالت نیست.

وی عنوان کرد: در شهر جهانی بیستون تجهیزات آتش نشانی و مدیریت بحران وجود ندارد از این رو در صورت بروز مشکلی همچون آتش سوزی، برای مهار آن با مشکل رو به رو می‌شود.

فرماندار هرسین ادامه داد: در شهرستان هرسین که مدام در معرض سیل و زلزله قرار دارد، بیل مکانیکی و خودرو‌های سنگین وجود ندارد.

شاه آبادی اظهارداشت: در حوزه‌های روستایی به دلیل توسعه گردشگری باید بهبود وضعیت راه‌ها را مدنظر قرار دهیم.

وی تامین آب را مهمترین نیاز روستا‌های هرسین دانست و گفت: سیستم آبرسانی این شهرستان بسیار فرسوده است؛ ما در روستا‌های هرسین به شدت با مشکل کمبود آب روبه رو هستیم.

فرماندار هرسین در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: روستای سنقرآباد شهرک بزرگی در کنار شهر بیستون است که اگر به این شهر ملحق شود می‌تواند منجر به توسعه این شهر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز