خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی:

فرایندهای آموزشی به علت کرونا تا ابتدای مهرماه غیرحضوری برگرار می شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۷۵۶

استاندار مرکزی گفت: تمامی فرایندهای مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه های علمیه ۳۳ شهر استان به علت شیوع ویروس کرونا تا ابتدای مهرماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سیدعلی آقازاده در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی افزود: در بخش‌های روستایی و مناطق کم جمعیت که از لحاظ ویروس کرونا پاکتر هستند، تصمیم بازگشایی مدارس بر عهده ستاد 3 نفره شهرستانی متشکل از فرماندار، رئیس آموزش و پرورش و شبکه بهداشت هر شهرستان است. 

وی ادامه داد: برای برگزاری کلاس‌های برخط لازم امکانات آموزشی فراهم باشد که این مهم در همه نقاط استان امکان پذیر نیست و باید برای آن تصمیم‌گیری شود. 

استاندار مرکزی اظهار داشت: قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، نشستی در استان برگزار می شود و برای چگونگی بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه تصمیم‌گیری خواهد شد تا نگرانی خانواده‌ها کمتر شود. استان مرکزی مانند سایر استان‌ها تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است و از آن تعدی نمی‌کند. 

وی ادامه داد: مسئولان نیز به این موضوع مهم توجه داشته باشند که برگزار نشدن مدارس در آینده سبب ترک تحصیل دانش آموزان می‌شود که باید به این واقعیت نیز توجه داشت.

استاندار مرکزی اظهار داشت: توان کادر درمان در ۶ ماه اخیر به حداقل رسیده و برخی از آنان نتوانسته‌اند به مرخصی بروند و انگیزه لازم برای ادامه کار را ندارند، بنابراین باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود تا بار سیستم درمان مضاعف نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز